Karita Tykän aviomiehen tuskainen päivitys facebookissa
IS Karita Tykän aviomiehen sometilille ilmestyi yllättävä päivitys: ero? https://www.is.fi/viihde/art-2000009824968.html
Kommentit (5330)
Vierailija kirjoitti:
Miksi näillä kaikilla hyvinvointivalmentajilla on ihan sairas henk.koht elämä?
Martina, Karita, Nanna, Jutta, Rita
Siksi koska loppu viimein eivät ole koskaan voineet itse hyvin.
Ihan vertauksena vähän saman alan tyyppiin. Pariterapeutti Eevi Vuoristo. Siinä on rehellinen ja aito nainen. On uskaltanut kirjoissaan ja somessa myöntää omat tekonsa suoraan ja kiertelemättä. Puhuu rehellisyydestä parisuhteissa ja sanoo että se on hot. En voisi olla enempää samaa mieltä hänen kanssaan.
Matti Nykänen vois sanoa tuommosesta mindfullnessista kyllä että
onko silloin turpa täynnä siemeniä?
13-vuotias voi jo itse päättää kellä asuu. Tämä asuu varmaan äitinsä luona. Kuivakakuista huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun näyttää hellyttävältä tuo Teemun perhekuva. Kaunis vaimo ja ihanat lapset. Aikamoista touhua Karitalta jos tuollaisen on mennyt rikkomaan.
Karitalta? Eikö se nyt hitto mene jakeluun, ettei kenelläkään muulla ole velvollisuutta pitää pystyssä toisten korttitaloja ja onnettomia suhteita? Jos siinä olisi kaikki kunnossa, niin se olisi ihan se ja sama mitä yksikään Karita tekee. Ihan siitä riippumatta, näyttääkö perhekuva kauniilta ja idylliseltä jonkun randomin mielestä.
Eihän se kenenkään toisen vastuu ole mutta omilla teoilla seuraukset ja leikkiin tarvitaan aina kaksi. Kerran tuttavallani oli työkaveri joka halusi kerran vuodessa rikkoa jonkun perheen ja vietellä varatun. Tämä oli siis hänelle pelkkää tietoista hupia.
Tuttua huttua myös entisellä ystävällä. Itse sai kenkää avioliitosta pettämistensä takia ja nyt laitetaan vahinkoa kiertämään. Vain varatut käy ja nauttii kun liitot eroaa. Sairas ihminen, ansaitsisi oman penttilänsä.
Täällä sitä kovasti puolustellaan pettäjää kun on nainen. Minä olen petetyn puolella, se on hirvittävä tilanne kun koko elämä vedetään jalkojen alta.
Karita tykkä pettäjä ja Kokkari- Noora F pienituloisten leikkaajia..ihania naisia...
Vierailija kirjoitti:
Miksi näillä kaikilla hyvinvointivalmentajilla on ihan sairas henk.koht elämä?
Martina, Karita, Nanna, Jutta, Rita
TÄMÄ!
emmä tiieä, aviovaimo on ja jos minä lähtisin johki "seikkaluun" siitä ei hyvää seuraisi, ei sillleen hän olisi mustasukkainen, vaan ne muut säädöt josta tuollasesta seuraa. (vaan hieman ihmettelin jos tummeampi käynyt pumppassa, noinko helppoa se on?).
Kun saa joogamunaa juurta myöten molempiin niin siinä on sitä mindfullnessia!
Vierailija kirjoitti:
Täällä sitä kovasti puolustellaan pettäjää kun on nainen. Minä olen petetyn puolella, se on hirvittävä tilanne kun koko elämä vedetään jalkojen alta.
Täh? Helena ketjussa ollaan kyllä Mikon puolella
Voivoi... illuusio romahti hyvinvointivalmentajalta.
Joidenkin elämä pyörii kateuden ympärillä. Karita näyttää nuorelta ja hyvältä, joten ilkeilyähän se tietää...
Vierailija kirjoitti:
13-vuotias voi jo itse päättää kellä asuu. Tämä asuu varmaan äitinsä luona. Kuivakakuista huolimatta.
Äidin elannon hankkiminen kouluttamattomana jatkossa ei ole kovin lapsiystävällistä, joten lets see.
Vierailija kirjoitti:
Karita tykkä pettäjä ja Kokkari- Noora F pienituloisten leikkaajia..ihania naisia...
Jep. Joillekin voi olla jakomielitautinen tilanne. Normaali tuomitsee molemmat. Mutta voiko Nooran julkinen teilaaja tuomita pettämisen?
Miksi Pete saa kostaa, mut Helena ei?
Karita jäi vielä rysän päältä kiinni pettämisestä... onpa noloa. Ei kannata esittää että oma avioliitto on parempaa kuin oikeasti on.
Minusta mies on aito ja syy ymmärrettävä ja oikeusdessa tulisi olemaan äärivaikeata tulla muuhun johtopäätökseen inhimillisyys huomioiden. Kyseessä pitkä suhde ja intohimot pelissä. Lisäksi karitasta kaivettaisiin kaikki aiempi mahd pettämistausta jne. Joten, ei mene oikeuteen.
Usein se on niin, että rahat lähtevät, niin rakkauskin lähtee. Onkohan talo sidoksissa bisneksiin? Verotulojen perusteella ei heillä luulisi niin hirveää hätää olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äidin elannon hankkiminen kouluttamattomana jatkossa ei ole kovin lapsiystävällistä, joten lets see.
Kyllä sen bisnes jatkuu. Tästä saa hyvän kirjan, jopa tv-sarjan. Ukosta en oo ihan varma miten selviää.
Alapääbisnes toimii kunnes lakkaa toimimasta. Ex-ukoltakaan ei rahaa enää heru, mutta onneksi sinkulle on tiedossa Jakomäen leipäjonot. Lapsesta huolehtii isä.
Siis onko tässä nyt jotain todisteita, että on otettu parrua perseeseen keskellä katua, vai mikä tämä juttu nyt on? Jos on vaan nähty nämä kaksi keskellä kirkasta päivää samassa autossa niin aika lennokkaaksi on tämä tarina ja tapahtumat kääntynyt.