Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Karita Tykän aviomiehen tuskainen päivitys facebookissa

Vierailija
01.09.2023 |

IS Karita Tykän aviomiehen sometilille ilmestyi yllättävä päivitys: ero? https://www.is.fi/viihde/art-2000009824968.html

Kommentit (5330)

Vierailija
1/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on rehellinen päivitys.

Vierailija
2/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykän uusi mainittu nimeltä, pettämiset, kulissit ym

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykän uusi mainittu nimeltä, pettämiset, kulissit ym

Erikoinen nimi, onko ulkomaalainen

Vierailija
4/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen se päivitys sitten oli?

Vierailija
5/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen se päivitys sitten oli?

Pitkä. Näkyy toisessa ketjussa.

Vierailija
6/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudelliset vaikeudet ja missivaimo.

Öljy ja vesi.

Vierailija
7/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tarkoitti tuolla fyysisellä jutulla mitä kantaa loppuelämän ja rysän päältä kiinni jäämisellä?

Vierailija
8/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karita sai tuosta päivityksestä vettä myllyyn ja julkinen uhriutuminen voi alkaa.

Vierailija
9/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioehto näyttäisi olevan. 800 neliön boksi suvisaaristosta tulee päivityksen mukaan kohta myyntiin.

Vierailija
10/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tarkoitti tuolla fyysisellä jutulla mitä kantaa loppuelämän ja rysän päältä kiinni jäämisellä?

Tatuointi tai vasektomia?

Vierailija
11/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuussa hääpäiväpäivityksiä ihanasta rakkaudesta ja parin viikon päästä päivityksen mukaan Karita on jo jäänyt kiinni pettämisestä.

Vierailija
12/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kata Kärkkäinen, Playboy , muuta en muista kyseisestä naisesta. Hämärä menneisyys.

Kata Kärkkäinen (nykyään Katariina Souri) on ihan eri tyyppi kuin Karita Tykkä (omaa sukua Tuomela).

Vierailija
13/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan helvetin noloa avautua julkisesti ja kertoa vielä sen kolmannen osapuolen koko nimi. Jeesus mikä pelle.

Kyllä hänen arviointikyky tässä pettää, mutta pelle on aivan joku myy kuin petri itse.

Vierailija
14/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook päivitys on tarkoituksella merkitty julkiseksi ja siten se on levinnyt jo laajasti netissä.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid02oEDBoTshaxeg45nzVGTT…

Vierailija
15/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies reagoi tunteella jos toinen on juuri jäänyt kiinni pettämisestä ja vaikka vielä provosoinut.

Vierailija
16/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä raatorehellinen päivitys, joka kolahti tällaseen sinkkuunkin. Eihän näitä tietystikään pitäisi somessa jakaa, mutta jos asiat mennyt noin kun Petri kirjoittaa edes suurin piirtein niin ymmärrän tuskan. Tuo vetää puolet elämästä vessanpönttöön. Hirveää!!

Vierailija
17/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos julkisuuden henkilö on juuri postaillut ihanaa rakkautta ja sitten jää housut kintuissa kiinni niin pistää varmasti vihaksi.

Veikkaan että kohta Tykkä keksii julkisuudessa läjäpäin syitä uhriutua ja miksi pettäminen oli ihan ok. Ei ne taloudelliset vaikeudet vaan miehen "muut ongelmat" mitä ne sitten onkaan.

Valesääliä ym tavanomaista.

Vierailija
18/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioehto.

Eli lähtökohdiltaan ihan selväpäiseltä vaikuttaa.

Vierailija
19/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tuo kehossa oleva vauriokin on, minkä Karita olisi aiheuttanut? Onko vaan joku tatuointi. Toi oli kyllä ehkä vähän paksua. 

Vierailija
20/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes seitsemän vuoden totaalisen some-hiljaisuuden jälkeen on pakko vaan itse todeta, että kyllä elämä voi välillä olla todella veemäinen. Tänään sinä ex-rakkaani päätit sitten pettää minua ja jäit kaiken lisäksi vielä rysän päältä kiinni. Kokonaiset 5 vuotta seurustelua, minkä jälkeen vielä 15 vuotta yhteistä avioliittoa eli yhteiseloa kokonaiset 20 vuotta. Kolme viikkoa sitten (9.8.2023) oli meillä kaiken lisäksi 15-vuotishääpäivä, jolloin sanoit rakastavasi minua nyt ja tästä eteenpäin. Siitä reilu kaksi viikkoa eteenpäin ilmoitit jo toiselle henkilölle tekstiviestillä hänen olevan sinun elämäsi valo, joten aika nopeasti muuttuivat sinun tunteesi. Kaiken meidän yhteisen kokeman heitit Karita kerta laakista roskikseen ja samalla tuhosit totaalisesti meidän välit. Enpä olisi koskaan uskonut kokevani sinun kanssasi tämänlaista tilannetta. Oikeasti toista rakastava henkilö ei voi toimia kuten nyt olet toiminut, joten taisin kelvata sinulle ainoastaan sen aikaa kun minulla meni taloudellisesti hyvin. Nyt minun taloudellisten vaikeuksien aikana päätit sitten hakea onnea muualta. Sinun pyhimysmäinen julkinen minäsi ei kyllä millään lailla kohtaa sen todellisen Karitan kanssa, sillä muun muassa niin rumasti hoidit tämän meidän parisuhteen loppuvaiheen ja sen lopettamisen, mikä on ollut täynnä valheita ja pettämistä. Ymmärtäisin asian mikäli olisin ollut jollain lailla väkivaltainen tai pettänyt sinua, mutta itse en ole ollut mitään näistä. Tein viimeiset vuodet ainoastaan hurjasti töitä, jotta meidän perheellä olisi ollut hyvä olla ja olin heikon rahatilanteen vuoksi allapäin.

Vaikeaa on ollut meillä jo pitkään, mutta en olisi ikinä ajatellut että Karita kykenisit toimimaan tuolla tavoin. Itse olen ylpeä siitä, että olen ollut sinulle 20 vuotta uskollinen ja pelkästään ajatellut Karita sinua, Lucaa ja minua yhtenä yksikkönä.