Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oranssiin taittuva huulipuna tekee hampaista keltaiset - kuka noita muka voi käyttää?

Vierailija
31.08.2023 |

Ostinpa huulipunan, mutta vasta kotona levitettyäni sitä, tajusin sen olevan oranssiin vivahtava. Oranssiin vivahtavuus ei käynyt esille kaupassa.
Kun hymyilin peilin edessä, hampaani näyttivät aivan keltaisilta. Hyi yök mikä kammotus.
Kuka pystyy käyttämään noita oranssiin taittuvia huulipunia? Joku, joka on valkaissut vitivalkoiseksi hampaansa vai?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa sellainen kylmä sävy, vähän liilaan taittuva.

Niissä näyttää hampaat valkosilta.

Vierailija
2/8 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käyttää huulipunaa ylipäätään, ei sovi kuin todella harvoille ja valituille 💋

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa pikkasen rajata haaleasti huulia, kantsii valita just sellainen kylmä sävy, lähes liila siis.

Jos haluaa, että hampaat näyttää valkoisilta

Vierailija
4/8 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se yhtään taittaa keltaiseen tai lämpimään sävyyn niin hampaat näyttää keltaisilla. Kylmät ja violettiin taittavat sävyt taas saa hampaat näyttämään valkoisilta.

Vierailija
5/8 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla siniseen taittuvat huulipunat muuttuvat huulilla, noh, sinertäviksi. Tämä väri ja kapeat huulet ovat yhdistelmä, joka muistuttaa Morticia Adamsin suuvärkkiä.

En ole itse huomannut hampaitteni vaikuttavan keltaisilta, vaikka oranssiin/koralliin vivahtavaa huulipunaa käytänkin. Vaikuttaakohan huulten verevyys tai ph asiaan?

Vierailija
6/8 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

upuup

Vierailija
7/8 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vadelman värinen huulipuna on kuulemma paras, jos haluaa hampaiden näyttävän valkoisilta. Ja sitten ihan puhdas ja voimakas punainen. Kylmät sävyt siis.

Vierailija
8/8 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on keltaiset hampaat ja mielestäni kyllä ihan tavallinen punainen/pinkki punakin pahentaa keltaisuutta. Siksi en koskaan käytä huulipunaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi