Mikä asia mietityttää naista eniten tavatessaan uuden miehen?
Kommentit (38)
Tapaan joka päivä kymmeniä ellen satoja miehiä, joita en ole tavannut aikeisemmin. Tänään esimerkiksi uimahallissa oli paljon porukkaa, arviolta puolet miehiä.
En miettinyt noista miehistä kerrassaan mitään. Olin vesijumassa, uin ja saunoin ja juttelin parin tutun naisen kanssa.
Se nyt vielä olisi puuttunut, että olisin jokaisen miehen kohdalla joutunut miettimään, aloitanko suhteen. :D
Ai jonkun netissä tavatun miehen? No se, että synkkaako juttelutasolla ja että synkkaako seksuaalisesti. Usein kaatuu jälkimmäiseen asiaan.
Mitä minä tunnen tätä miestä kohtaan?
Onko se narsisti!!!!! Onko se sika!!!!!! Onko se sikamainen narsisti!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
onko tällä tulevaisuutta?
Onko meistä kellään tulevaisuutta?
Mitä se miettii mun peräpukamista?
Onko hän ns turvallinen ihminen. Voiko hänelle puhua mitä haluaa, vai voiko hän alkaa nauramaan, halveksimään tai käyttämään joskus tietoa hyväkseen.
Minust kaikki ihmissuhteet perustuvat psykologiseen turvallisuuteen. Jokainen meistä haluaa tulla hyväksytyksi omana itsenään, ja sen perustana on turvallisuus ja luotettavuus.
Että onko pelimies, kun on niin hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Ai jonkun netissä tavatun miehen? No se, että synkkaako juttelutasolla ja että synkkaako seksuaalisesti. Usein kaatuu jälkimmäiseen asiaan.
Harvalla on niin iso että sinulle riittää.
Voiko mieheen luottaa on se ensimmäinen ja tärkein kysymys.
Siistit hampaat ja raikas suu ovat ensimmäinen asia johon kiinnitän huomiota. Sen jälkeen se, mitä se suu sanoo.
Haluaako pelkkää seksiä vai vakavaa suhdetta, uskaltaako antaa itselleen luvan ihastua. Miten toimisi, jos tulisin vahingossa raskaaksi, kantaisiko vastuun vai lähtisikö. Osaako käyttää kondomia niin, ettei se mene rikki. Mietin myös omaa kierron vaihetta, en uskaltaisi mennä ovulaation aikaan treffeille.
Uusimman tavattuani olen miettinyt eniten sitä että onko se oikeasti noin ihana vai vedättääkö vaan.
Miten tuosta pääsee eroon. Se on ensimmäinen ajatus.
Että onko mies ihan eläin vai onko älyllisiä toimintoja päässä, henkisiä jopa? No ei vaan! Siis onko mies pettävä vai ei. Juoko viinaa vai ei. Mitä ajattelee asioista. Onko vaativa vai hyväksyvä. Rento vai tosikko. Onko huumoria tai päässyt eteenpäin siinä minkälaista elämää haluaa elää oikeasti, ei vain pintakuva.
Kerään dataa. Positiivisia merkkejä, kuten elämänhallinta, hygienia, käytöstavat ja negatiivisia kuten tuore ero, pahan puhuminen exästä, "rakkaus ensisilmäyksellä" eli rakkaspommittaminen, naisia "kavereina", lapsia joihin etäiset välit...
Tärkeintä on luonne ja arvot, mutta niiden selvittäminen vaatii enemmän aikaa. Paljon saa kuitenkin selville jo ihan muutamallakin tapaamisella.
Sen koko tietysti. Kaikki muu paitsi koko on turhaa.
Päivittäinen muistutus: Naiset haluavat vain miehen jolta saa rahaa ja statusta
onko tällä tulevaisuutta?