Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin imeä kaikki kirjat kerralla tajuntaani, haluaisin vaikka mitä mutta kaikki jää kesken. Aivan kaikki on kesken tai tekemättä

Vierailija
30.08.2023 |

Minulla on ainakin 50 kirjaa hyllyssä, joista 45 on kesken. Nyt viimeisempiä kirjoja on 10, joita kuuntelen vuoron perään. Mitään en saa loppuun.

Haaveissa olen siellä ja täällä. Teen vaikka mitä upeita juttuja ja olen motivoitunut.
Oikeasti olen kuin aivokuollut ja väsynyt. En tee mitään. En jaksa. Paitsi käydä töissä, jossa sielläkin unohtelen koko ajan asioita (onneksi olen muuten hyvä tekijä enkä aiheuta paljoa haittaa kai).

Ja tätä ihmettelyä voisi jatkaa.
Olen myös kroonisesti helvetin sekaisin, enkä tiedä miten tätä elämää pitäisi elää. Olen jotenkin melankolinen, masentunut, tyhjä.
Enkä saa mitään aikaiseksi. Paitsi joskus.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jää myös kirjat kesken. Ja kaikki harrastukset. Ensin teen täysillä ja sitten kyllästyn.

Vierailija
2/8 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burnout tai masennus. Mene lääkäriin ettei käy kuin minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kerrallaan. Aloita yhdestä.

Vierailija
4/8 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lääkitys kohdillaan? Kuulostat levottomalta.

Vierailija
5/8 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan minulta! Haluaisin tehdä itselleni lukujärjestyksen, ihan konkreettisesti.

Mulla on kans kaikkia kiinnostavia projekteja kesken mutta oon jotenki levoton eikä aika muka riitä. Siis en aloita varsinaisesti ihan uusia juttuja tai harrastuksia, kiinnostuksen kohteet on samoja mut päivät on kaoottisia. Adhd tai Add ei kai voi olla koska lapsena koulut meni hyvin. Olen ylioppilas ja kaksi amk- tutkintoa. Ja nuo siis kertoo siitä että saan asioita loppuun, ei älystä, jos joku niin luuli.

Voiko olla adhd silti?

Vierailija
6/8 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on diagnoosi, vai eikö vielä??

Vierailija
7/8 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuin minä. Elämäni meni jossain vaiheessa mullin mallin ja pääsin jopa nepsytutkimuksiin. Vahvoja viitteitä vaativaan persoonallisuuteen löytyi. Tarkastapa vaativa persoonallisuus eli OCPD. Ei ole sama kuin OCD. Paljon päällekkäisyyksiä adhd/add/burgeriuden kanssa.

Vierailija
8/8 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla jää myös kirjat kesken. Ja kaikki harrastukset. Ensin teen täysillä ja sitten kyllästyn.

Minä tykkään ajatella kaikki kirjat ja harrastukset ikään kuin soppakattiloina joita nostellaan esiin ja uudelleenlämmitellään. Kämppäni on täynnä keskeneräisiä projekteja. Vanhaa kylmennyttä kattilaa lämmitellään tunnelman mukaan ehkä kädenlämpöiseksi ja sitten taas laitetaan syrjään. Ei haitanne ketään. Niin se käy.