Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu naisen negatiivisuus?

Vierailija
30.08.2023 |

Mistä sellainen kumpuaa, jos esim mies sanoo että olet seksikäs ja kaunis ja kokonaan minun oma. Niin toinen vastaa tyyliin ei olen ruma, ja kukaan ei minua halua (vaikka olisi jo suhteessa). Ihan oikeasti mistä ja mikä tälläiseen ajaa. Sama kuin se ettei keskustella voi normaalisti ilman suuttumista, ei voi ns rakentavasti keskustella vaikka kuinka yrittäisit?. Kertokaa please.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan masentunut.

Vierailija
2/15 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto ja luottamusvaikeuksia.

Taustalla voi olla kiusaamiskokemuksia ja hylkäämiskokemuksia esimerkiksi kavereiden osalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miltä asiat ihmisistä tuntuu on eri asia miten asiat toisista ihmisistä tuntuu.

Oletat että naisen koko näkökulma muuttuu kun kerrot hänelle omista fiiliksistäsi, mutta ei ihmiset toimi sillä tavalla.

Vierailija
4/15 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain mt puolen häikkää tuollainen. Vuosien saatossa voi mennä lievemmäksi, mutta ärsyttävä matka edessä sinne...

Vierailija
5/15 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuollaisen naisen kanssa haluaa olla?

Vierailija
6/15 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaan mun oma? Ei toista voi omistaa, jos niin luulee, ei ihan terve ole aloittajakaan.

Vierailija
7/15 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuttavinta tuossa on se ettei voi keskustella ilman suuttumista. Jos haluat jatkaa suosittelen terapiaa mutta sun täytyy myydä se naisellesi niin ettei hän koe sitä loukkauksena. Ei siis syyttelyä ja mollaamista vaan jotenkin niin niin että huomaan että sulla on paha olo ja uskon että se johtuu satuttavista malleista joita olet oppinut. Ja että uskot että niistä malleista voi oppia pois terapiassa. Tai jotain.

Vierailija
8/15 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vuorovaikutuksen ongelma ehkä, koska niin ärsyyntynyt. Ei auta kuin lähteä kaksistaan lenkille, saunaan, pikkureissuun tms., mistä hän tykkää. Levätä hyvin. Ja sitten kun molemmat olette rauhallisia, levänneitä ja levollisia, voit kysyä jotain, tyyliin: " Rakas, onko sinulla huolia..". Jotain itsellesi luontevaa. Ja sitten olet ihan hiljaa ja annat hänen itse vastata ihan rauhassa. Etkä kysy enempää. Puhelimia, televisioita ym. laitteita ette tietenkään käytä ainakaan 1 - 2 päivään, koska nyt on tarkoitus keskittyä kuuntelemaan toisiaan. Joskus se vastaus tulee vasta seuraavana päivänä tai viikon päästä. Ja sinä odotat ja kuuntelet. Etkä missään nimessä ahdistele tai vaadi.  Tai tuomitse tai syytä. Hän käsittelee asiaa mielessään ja kun on valmis puhumaan, kertoo kyllä.

Vierailija
9/15 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen isä haukkunut naista koko ajan kun hän oli lapsi. Vain jos oli hiljaa mitätön ja piilossa niin oli hyvä.

Vierailija
10/15 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei vaan itse pidä itseään seksikkäänä ja kauniina joten ei voi ottaa sinulta vastaan sellaista. Jos nainen mielestäsi oikeasti on seksikäs ja kaunis, hän saattaa olla todella itsekriittinen. Itsekriittinen ei tule koskaan saavuttamaan omia standardejaan ja se voi oireilla huonona itsetuntona.

Ehkä voisit kehua jotain muuta kuin ulkonäköä?

Vierailija
11/15 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estrogeenistä tietenkin.

Vierailija
12/15 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en ainakaan tykkää jos joku random mies kutsuisi seksikkääksi. Ainoastaan oma mies. Joten vaikea vastata

Vierailija
13/15 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse saatan joskus paljoihin kehuihin vastata jotain että "joojoo, niin varmaan.. oon niin lihava ym".. En tiedä miksi, ehkä haluaisin itse päättää sen hetken millon mua saa kehua ja aina en tykkää että joku "tarkastelee", kuulemma jo lapsena olin sellainen, että mua häiritsi kun ihmiset huomasi että olen kaunis. :D

Ei kaikki kauniitkaan tykkää että niiden ulkonäköä kommentoidaan.

Vierailija
14/15 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei stalkkeri. Nainen haluaa jäädä rauhaan.

Vierailija
15/15 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koskaan vastaisi kehuun että olen ruma, mutta ymmärrän kuitenkin tuollaista kehujen torjumista. Yhteiskunta opettaa vuosien mittaan onko sitä oikeasti ruma vai kaunis. Sitten jos oppii olemaan ei-niin-kaunis, niin muiden kehut tuntuu lähinnä höpöhöpöpositiivisuudelta, sääliltä tai siltä että haluavat jotain. Siksi kehuja ei oikein osta, kun tietää ettei ne ole aitoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi