Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yle: Vanhempien TikTok-temppu lapsilleen järkytti kasvatusammattilaisen

Vierailija
25.08.2023 |

Mitä mieltä itse olet? Voihan tällainen kananmunalla hakkaaminen tietty johtaakin luottamuspulaan. En tiedä sit onko lapset miten h-tajuisia esim. 2 vuotiaina. Ja onhan näitä kinkulla naamaan iskemisiäkin nähty Mikä äitejä vaivaa?
https://terveydenmedia.fi/yle-somen-kananmunatemppu-jarkytti-kasvatusam…

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä tehnyt tämän? Älä tee.

Vierailija
2/23 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi aikoja oi tapoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää jostai hauskaa?

Vierailija
4/23 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta tämäkin.

Vierailija
5/23 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo ihan pimeää toimintaa. Aikuiset käyttäytyvät kuin viisivuotiaat kakarat.

Vierailija
6/23 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäin kannattaa alkaa kytätä. Se joka tekee tän lapselleen suomessa niin lasu heti.

Vierailija
7/23 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nyt meidän valtamediakin uutisoi tästä. Ylikseltä luettu jo pari päivää sitten ;)

Vierailija
8/23 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mut Ylis on pien lopetettu - oot varmaan lukenut valtamediasta. Se on mv-hen verrattavissa oleva valemedia jonka suomi lopettaa 1.9. mennessä.

Vierailija
9/23 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia vanhempia on aina ollut. Lapsi ja lapsen reaktiot ovat huvituksen ja naureskelun aihe. Pienen lapsen pelästyminenkin käy viihteestä.

Nyt se vaan tallennetaan ja näkyy laajemmallakin. Tavallaan hyvä, koska vastareaktio voi ehkä saada tuollaiset vanhemmat tajuamaan jotain. No, ehkä

Vierailija
10/23 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen sairas vanhempi tekee noin? Nöyryyttää lapsen ja levittää siitä vielä videon!?

Tästä tulee vähän sellaiset jenkkipiilokamera-vibat, kun kaikkien pitäisi olla niin huumorintajuisia ja häpeästä huolimatta muka nauraa vain. Ja jos et naura olet onneton tosikko.

Vierailija
11/23 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä teki tätä jo ysärillä mulle ja mun siskolle. Onneksi silloin ei ollut mitään tiktokeja yms jonne olisi voinut laittaa videota.

Vierailija
12/23 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkulasten turha järkyttäminen ja traumatisoiminen, sotkemalla, ei ole järkevää. Ei tiedä miten se vaikuttaa mieleen. Jos luotti äitiin ja äiti onkin se kauhukakara yhtäkkiä. Mitä lapsen pitäisi seuraavaksi odottaa?

Vierailija
13/23 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vanhempi mökkihöperöitynyt kun kuunnellut pikkulapsen höpöpuheita päivät pitkät ja sitten saanut tuollaisen nerokkaan idean.

Vierailija
14/23 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa. Heheheheheh

Vierailija
15/23 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlainen pienten lasten säikyttely on myös ihan järjen vastaista. Samaa tekevät myös eläimille. Kakkua naamaan kaiken ikäisille. Vanhuksia kuvataan nukkumassa ja säikytellään. Minusta ei ole huumoria ollenkaan toisten kiusaaminen. Jos haluaa naurattaa muita, tekee itsestään pilaa eikä nolaa muita. Suurimmalla osalla ei vaan itsetunto riitä siihen että tekisi itsestään pilaa.

Vierailija
16/23 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasu lasumpi lasuin

Vierailija
17/23 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä ilmiö. Ei ole mennyt kuin jokunen vuosikymmen siitä että on saatu sopimus lasten oikeuksista, niin sitä aletaan rikkoa niin typerästä syystä kuin että vanhempi saisi sometykkäyksiä.

Pitää vielä muistaa että pienen lapsen kallo ei ole vielä kokonaan luutunut, vaan siinä on aukileita eli pehmeitä kohtia. Kananmunan rikkominen päähän voi siis olla lapsella paljon vaarallisempaa kuin aikuisella.

Vierailija
18/23 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensäkin kaikki mukahauskat pranksterit saisi viedä suoraan saunan taakse.

Vierailija
19/23 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen katsonut aivan kauhuissani näitä videoita. Kokemuksesta sanon, että kananmunan rikkominen päähän käy kipeästi. Ei ole käynyt mielessäkään, että omalle lapselleni niin tekisin.

Vierailija
20/23 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdenkin suomivanhemman näen tekevän tällaista, rikosilmoitus lähtee välittömästi.