Syötkö leipää?
Minä syön. Ruisleipää, päällä voita ja lenkkimakkarasiivuja. Iso lasi kylmää maitoa. Kyllä maistuu. Päivällä syön kalapuikkoja. Kalapuikkojen kera ei leipää. Illalla pieni pala sämpylää ja päällä juustoa.
Kommentit (30)
Et kai sä joka päivä samaa syö? Kyllä mä silloin tällöin syön leipää. Varsinkin kun kaapit on tyhjät niin leivon jotta jotain ois.
Lämpimät voileivät myös hyviä. Päälle laitan kinkkua, tomaattia, juustoraastetta, tai mitä nyt milloinkin kaapista löytyy.
En syö joka päivä samalla repertuaarilla päällysten suhteen, mutta kyllä muuten leipää syön päivittäin. Syy tähän varmaan tyhmään aloitukseen oli, kun kaveri opasti että aikuinen ihminen ei muka tarvitsisi leipää. No kyllä minä ainakin tarvitsen. -ap
Hyvin harvoin syön leipää, en muista milloin olisin edes sitä ostanut.
Aamulla kaksi palaa täysjyväruisleipää (sellaista, joka sisältää vain ruista, vettä ja suolaa), joskus keittoruoan kanssa yksi pala, ei enempää. Leipä on hyvä kuidun lähde.
Siis omg siis syön siis semmosta ketoleipää siis teen sen kananmunista siis #keto #cool olkaa tekin #keto
Mikä sen mukavampaa kuin itse tehdyt sämpylät. Sinne väliin tomaattia, kurkkua, juustoa, jotain leikkelettä. Sitten termospulloon kahvia ja luontoon, vaikka metsään. Siellä istuskella kannon tai kiven päällä, syödä eväitä ja katsella lintuja ja kuunnella ja ihailla luontoa. -ap
Pieni pala sämpylää? Neljäsosa vai?
En ole syönyt 25:een vuoteen. Syön mieluummin oikeaa ruokaa kuin tuputan jotain leipää.
Vierailija kirjoitti:
En ole syönyt 25:een vuoteen. Syön mieluummin oikeaa ruokaa kuin tuputan jotain leipää.
Mikä on oikeaa ruokaa?
Vierailija kirjoitti:
Pieni pala sämpylää? Neljäsosa vai?
Joo, ihan semmoinen suupala. Kastan sen sulatejuustoon, hyvää. Lisäksi raejuustoa vielä ja kaakaota. -ap
Vierailija kirjoitti:
Leipähullulla viinapullo auennut
No ennemmin leipähullu kuin viinahullu. -ap
Syön aamupalaksi voileivän ja iltapalaksi ja joskus välipalaksikin. Ruokaa laitan vain yhden aterian, joka on runsas, ja siinä on paljon kasviksia.
Mistä saisi niin paljon kuitua kuin täysjyväleivästä. 30 grammaa kuitua pitäisi saada päivässä.
En selviäisi ilman leipää.
Huonompi homma että vatsani alkoi vihaamaan vehnää. 🥺
Joudun aika paljon tekemään leipää itse, kun haluan vaihtelua rukiiselle versiolle.
Just (keto)sämpylät jäähtymässä pellillä. 👍
Joskus laitan kalapuikkoja myös leivän päälle. Yhdistelmä on varsin maukas. -ap