Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin viihteellä viikonloppuna, ja sain ihailijan. Vielä minä 40+ kelpaisin näköjään

Vierailija
20.08.2023 |

Ihailijani on vieläpä 5 vuotta nuorempi kuin minä, ja hyvännäköinen. Oli lisäksi oikein herrasmies eikä yrittänyt mitään päällekäyvää, pusun antoi poskelle ja viestejä laitellut, ja sanoi että olisi minusta "tosissaan kiinnostunut". Kyseli elokuviin ensi viikolla.

Mä oon niin luullut, että nämä ajat olisi ollut multa jo ohi. Ja hämmästelen että joku näinä tinder- ja pelimiesaikoina vielä uskaltaa mainita että olisi "vilpittömästi _tosissaan_ kiinnostunut". Harvinaista.

Aikaista tietysti vielä sanoa, mutta tiistaina kutsuu treffit leffateatterissa :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni oli  kuusikymppisenä runsaasti vientiä, kun sain sen suostumaan nettiprofiilin tekemiseen. Maksoi vielä lentolippuni, että pääsin häihin ulkomailta, kun oli opintotuet vähän vähissä.

Vierailija
2/8 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder äijä pyörittää kymmentä muuta muijaa haaremissaan ja rutiinit ovat sen takia loppuin hiottuja.

Mutta joo, iloitse sinä vaan ettei tarvii tyytyä mihinkään oman tasoiseen taviksen näköiseen kunnolliseen mieheen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm....googlaa auervaara puikko.

Jos joku vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, saattaa olla joku jämärä tyyppi kyseessä.

Vierailija
4/8 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsee tällainen "kelpaan yhä" -asenne. Kuka käskee alistua ja olettaa, että 40+ ei kelpaisi.

Itse olen 45 ja viimeisin suhteeni oli 12v. nuoremman miehen kanssa, joka haluaisi yhä, että olisimme yhdessä.

Vierailija
5/8 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta! Mies kun kirjoittaa olevansa tosissaan kiinnostunut, nainen on kuin seitsemännessä taivaassa.

Vierailija
6/8 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika gaylta kuulostaa, katsotaan vaan niin treffien jälkeen ruinaa papanaluukkua.

Vierailija
7/8 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan nyt hiukan naiivi? Pelimiehet juuri osaavat uskotella olevansa tosissaan ja vielä vilpittömästi. Se on yksi pano ja mies katoaa.

Vierailija
8/8 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan nyt hiukan naiivi? Pelimiehet juuri osaavat uskotella olevansa tosissaan ja vielä vilpittömästi. Se on yksi pano ja mies katoaa.

Mikä sitten ei ole pelimiehen merkki? Ne jotka ensimmäiseksi ruinaavat, ovat kokemukseni mukaan täysiä kylmiä pelimiehiä. Ja nyt sitten nekin, jotka eivät? Eli kunnollisia miehiä mielestäsi ovat: (kerro)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän