Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä ongelmia lasten koulunkäynnin kanssa. Onko ne samoja mitä teillä oli kun olitte lapsia?

Vierailija
20.08.2023 |

Olen aina ollut rauhallinen ja ystävällinen henkilö, joka pyrkii kohtelemaan muita ihmisiä hyvin. Mutta tuo Alexander Stubb, hän oli erilainen. Hän oli kiusaaja, joka piti siitä, että sai muut tuntemaan olonsa epämukavaksi ja heikoksi.

Muistan selvästi päivän, kun Stubb otti kohteekseen minut ja ystäväni, joka oli sokea. Stubb oli tunnettu ilkeistä kommenteistaan ja halveksivasta käytöksestään, emmekä mekään olleet poikkeus.

Hän nimiteli minua jatkuvasti ja pilkkasi sokeaa ystävääni. Hän naureskeli hänen kävelyaskeleilleen ja teki kaiken voitavansa saadakseen meidät tuntemaan itsemme vähäpätöisiksi. Häneltä ei koskaan puuttunut ilkeitä huomautuksia tai loukkauksia, joita hän heitteli meitä kohtaan jokaisessa tilaisuudessa.

Kiusaaminen ei tapahtunut vain koulussa, vaan Stubb seurasi meitä myös kotimatkalle. Hän seurasi meitä usein läheiselle leikkipuistolle ja jatkoi siellä kiusaamistaan. Tunsin raivoa ja surua siitä, että joku voisi olla niin julma toiselle ihmiselle.

Yritin puolustaa itseäni ja ystävääni parhaani mukaan, mutta Stubbin ja hänen hovinsa, myötäilijöiden, ilkeät sanat ja teot eivät loppuneet. Päinvastoin, hän vain jatkoi kiusaamistaan, nauttien selvästi meidän kärsimyksestämme. Hän on unohtanut. Minun lapsuuteni oli helvettiä ja en pääse siitä yli. Kärsin mm. paniikkikohtauksista.

Täältä voi lukea lisää:

"Stubb oli kaikista pahimpia koulussa. Se oli pahimpia koulukiusaajia. Sellainen niinkuin mitä pelkäsi"

https://www.hs.fi/nyt/art-2000002729071.html

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusatun pojan äitinä en voisi ikinä äänestää tuota hirviötä, Koulukiusaaja Stubb olisi pahin mahdollinen vaihtoehto johtoon. Jo pienestä pitäen sokeaa luokkakaveriaan ja muita heikompia kiusannut ihminen ei sovi tämän maan johtajaksi.

Stubb on itseään täynnä oleva egoisti, ollut jo nuoresta pitäen. Kaikki kiusaajat ovat sadisteja, jotka nauttivat itseään heikompien pelottelusta.

Stubb irvaili sokealle pojalle

Koulukiusaaja silloin - myös nyt

Vierailija
2/14 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Alexander Stubb myöntää Helsingin Sanomille, ettei hänkään ole ollut nuoruudessaan täysin nuhteeton.

- On tullut elämän aikana hölmöiltyä.

Haastattelussa nousivat esiin myös vanhat puheet Stubbin koulukiusaajataustasta.

Koulukiusaamisen nosti alun perin esille HS:n Nyt-liite vuonna 2009. Lehden haastattelemien koulutovereiden mukaan teräväkielinen Stubb saattoi naureskella ja naljailla julmastikin muille heidän vaatteistaan tai fyysisistä piirteistään. Toinen koulutoveri sanoo suoraan Stubbin olleen koulukiusaaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti 🤢🤮

Vierailija
4/14 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuullut televisiossa Stubbilta itseltään, että hän oli koulukiusaaja. Poliisin hyvässä kiusaamis tiedotteessa kerrottiin, että kiusaaminen on rikos. Tämä asia pitää sovittaa, ennen presidentin virkaa.

Herää kysymys, olisiko Stubb koko kansan presidentti, vai vain pienen mieluisan eliitin? Kai tämä asia selviää haastatteluissa.

Vierailija
5/14 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Stubb oli kaikista pahimpia koulussa. Se oli pahimpia koulukiusaajia. Sellainen niinkuin mitä pelkäsi"

Hetkinen

Häntä pelättiin

Mitä helvettiä oikeesti

Vierailija
6/14 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen tunnetuimpia koulukiusaajia on entinen pääministerimme Alexander Stubb. Koulukiusaaja, joka puristeli koulussa käsivarsiani hokien silavaa.

Olin lihava lapsi.

Olin lihava jo syntyessäni, eikä tilannetta parantanut luontainen hyvä ruokahaluni, eikä kotona syötyihin aterioihimme aina kuuluneet jälkiruoat ja runsaat kahvipöydän herkut, olihan äitini kotitalousopettajana erinomainen ruoanlaittaja.

Pituuskasvun lakattua paino-ongelma vain paheni. Koulussa olin Miss Läskiperse. Useimmilta huomauttelu oli puolihuolimatonta ajattelemattomuutta, eräiltä puhdasta pahuutta.

https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/laurakorpinen/273102-kiitan-sinua-kius…

Vierailija
7/14 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa psykolta

Vierailija
8/14 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon

Vierailija
9/14 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubbia puolustetaan sanomalla, että ei oo raiskannut ketään... En yllättyisi jos tehnyt asioita jotka nykyään tulkitaan seksuaaliseen tekoon pakottamiseksi, esim. Lääppinyt naisia... Kehuskeli naisillaan...

.

Juu en äänestä koulukiusaajaa

En raiskaajaa

Vierailija
10/14 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤢🤮

Vierailija
11/14 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen

Häntä pelättiin

Mitä helvettiä oikeesti

Vierailija
12/14 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yllättynyt

Vierailija
13/14 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut sitä mieltä, että Stubb on psykopaatti tai paha ihminen. Jotenkin saan vain sellaisen tunteen, kun katson häntä. Ja vielä kertaakaan ihmisistä saamani tunne ei ole mennyt vikaan.

Vierailija
14/14 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeehän sen silmistä onko ihmisessä pahuutta. Luottakaa intuitioonne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän