TAMPEREEN KESKUSTA ON PILATTU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ÄRSYTTÄÄ
Tampereen keskusta ei ole kaupunkilaisia varten. Se on kaikenmaailman sekasik&iöiden rock tapahtumia varten, se on huumeiden käyttäjien paratiisi, alkoholistit istuu Hämeenkadulla parhailla paikoilla, kusi ja paska haisee, KADUT OVAT LIKAISET on virtsaa, paskaa, sylkeä, roskaa..................vastenmielinen paikka. Olen asunut kaupungissa yli 30 vuotta ja nykyisellään kaupungissa vallitsee aivan järkyttävä alennustila. Olen matkustanut paljon, täytyy sanoa että monet isot kaupungit ulkomailla ovat PALJON PUHTAAMPIA JA SIISTIMPIÄ kuin tämä avoviemäri täällä. Kiitos Tampereen päättäjät, ette ilmeisesti asu tai käy kaupungilla koskaan asioilla. Olette tunaroineet typerillä päätöksillänne kaupungin viihtyvyyden - saatanan tunarit.
Kommentit (2)
Tammerin puistossa istuu samat afrikkalaiset vuodesta toiseen, AIVAN SEKAISIN, myyden ja käyttäen tietysti itse näitä huumeitaan. Hotelli Tammerin edessä 5 tähden hotelli, niin Afrikasta asti pitää tulla puiston penkille istuksimaan sekaisin ja myymään huumeita. Tökerön näköistä. Roomassa tällaista saastaa ei näkynyt ollenkaan, siellä ne siivotaan pois normaalien ihmisten tieltä. Rooma on tyylikäs, Tampere on avoviemäri.
Ja mitä päätöksiä nyt siis tarkoitat?