Mitä ajattelet pariskunnasta, jossa nainen näyttää huomattavan nuorelta, mutta ovat samanikäisiä?
Onko mielestäsi epäilyttävää? Esim 31v nainen ja 33v mies mutta nainen näyttää 18v.
Kommentit (15)
Ei ole vielä tullut vastaan yli kolmekymppistä ihmistä, jota olisin luullut 18 vuotiaaksi. Sellaisiin törmää, että yli 30v omasta mielestään näyttää 18 vuotiaalta.
Mitä mun pitäisi tuosta ajatella? MIksi pitäisi ajatella yhtään mitään? Meillä isoissa kaupungeissa ajatellaan, että pariskunnan asiat kuuluvat vain sinne parisuhteen sisälle.
Häh? Ajattelen että pariskunnan mies tekee stressaavaa työtä, ehkä tupakoi ja valvoo, ei pidä itsestään huolta. Elintavoista se toisen ennenaikainen vanheneminen yleensä johtuu.
En mä ajattelisi yhtään mitään vaikka olisi oikeasti 18 ja 33. Aikuisia ihmisiä ja vapaita tekemään mitä huvittaa.
Eksäni kanssa se oli vähän ongelma, että mies näytti reilusti vanhemmalta kuin minä vaikka minä olin häntä kaksi vuotta vanhempi. Saimme kuulla kuittailua niin yhdessä kuin erikseenkin, ja sitten ihmisillä tippui leuka kun kuulivat, että meillä on vain kahden vuoden ikäero ja minä olen se vanhempi osapuoli.
En kyllä varsinaisesti ajattele mitään, sillä olkoot yhdessä jos ovat. Ja kun aina pitäisi näyttää nuorelta ja ikäiseltään ei saisi näyttää, niin hyvähän se vain on, jos näyttää nuorelta, vaikka ei sitä enää ole...
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vielä tullut vastaan yli kolmekymppistä ihmistä, jota olisin luullut 18 vuotiaaksi. Sellaisiin törmää, että yli 30v omasta mielestään näyttää 18 vuotiaalta.
Mikähän motiivi julkisella liikenteellä on myydä minulle lastenlippua, kun sehän on halvempi.
N30
Vierailija kirjoitti:
Häh? Ajattelen että pariskunnan mies tekee stressaavaa työtä, ehkä tupakoi ja valvoo, ei pidä itsestään huolta. Elintavoista se toisen ennenaikainen vanheneminen yleensä johtuu.
Eihän aloituksessa ollut kyse ikäistään vanhemmalta vaan nuoremmalta näyttämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät ettei ole tullut vastaan?
En ajattele mitään. Itseäni on luultu poikani tyttöystäväksi ja minulla on yli 20 vuotta vanhempi miesystävä. Olen kuulemma nuoren näköinen. Ei ole kukaan koskaan mitään pahaa sanonut tai ihmetellyt.
Enpä ole ajatellut yhtään mitään.
Nyt kun mainitsit, niin meillähän on näin. Minä näytän nuoremmalta kuin olen, mieheni vanhemmalta kuin on.
Hän juo ja polttaa ketjussa, minä en.
Luin hiljattain jostain, että ikääntymisnopeuteen saattaa vaikuttaa myös se, minkä ikäiseksi itsensä mieltää. Pahus kun en löydä lähdettä; tämä liittyi epigenetiikkaan eli siihen, miten perintötekijät kytkeytyvät päälle tai pois.
Vierailija kirjoitti:
En mä ajattelisi yhtään mitään vaikka olisi oikeasti 18 ja 33. Aikuisia ihmisiä ja vapaita tekemään mitä huvittaa.
Täältä olen useasti lukenut kuinka mies on pedo jos viehättyy alaikäisen näköisestä.
Täysin yhdentekevää.