Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut ?

Migge
16.08.2023 |

Muutin viitisen vuotta sitten työn perässä maalta pääkaupunkiseudulle, ja sain pomoksi omaa ikäluokkaa olevan naikkosen. Välimme olivat normaalin asialliset ja työasiat sujuivat ongelmitta. Pari vuotta sitten vaihdoin kuitenkin työpaikkaa rahakkaamman tarjouksen perässä. Olemme tuon entisen pomon kanssa satunnaisesti törmänneet vanhojen työkavereiden keskisissä illanvietoissa. Olen havainnut, että hän viihtyy niissä erityisesti minun lähelläni ja vaikka juttelemme niitä näitä niin välillä tulee hetkiä jolloin hän ikään kuin olisi sanomassa jotain, mutta vain katsoo silmiin oudolla tavalla. Pari kertaa olen huomannut silmissä punoitusta ja vetistelyä.
Aluksi luulin että liittyy jotenkin työstressiin, mutta kun viime illanvietossa kiinnitin huomiota hänen hiusten ja kaulan kosketteluun keskutellessammo aloin tosissaan miettiä, että voisiko tässä nyt ollakin mahdollinen ihastuminen taustalla (?). Molemmat olemme perheellisiä tahoillamme, enkä haluaisi keikuttaa venettä millään muotoa.
Eihän tällä tiedolla sinänsä ole merkitystä, mutta uteliaisuus heräsi itsellä tietää mistä kyse. Pelkään, että jos lähden kyselemään häneltä niin tulee turhaa draamaa ja väärinkäsityksiä.

Miten tulkitsette tilanteen ?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi