Ex lähettelee kuvia
Uudesta panostaan ja solvaa mua.
Miten saan sen loppumaan kun kiellot ei auta? Estoihin laitoin.
Miksi se mulle lähettää nakukuvia uudesta? Miten mä saan tän uuden naisen etsittyä ja kerrottua että hänen yksityiset kuvat vuotaa?
Exä on kuulemma laittanut mun kuvia myös jakoon. Montako rikosnimikettä tässä tulee jo?
Miksi se tekee tommosta?
Kommentit (11)
En ole ikinä tajunnut ihmisiä, jotka haluavat vielä eron jälkeen kiusata exää. Ei pitäisi kuulua enää niille. Ja tuo on rikos jos kuvien levittelyyn ei ole lupaa.
Haluaa saada sulle pahan mielen ja sut mustasukkaiseksi. Älä välitä.
Rikosnimike on yksityiselämää loukkaavan tiedon levittäminen tms. Ilmoita poliisille.
Mitäs annoit kuvata... en tajua, miksi ihmiset on noin typeriä.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs annoit kuvata... en tajua, miksi ihmiset on noin typeriä.
Häh? Laittaa mulle nakukuvaa uudesta naisestaan?
Mulle on itseasiassa ihan sama levitteleekö se mun kuvia vaikka lupaa ei olekaan, se on lapsellista ja tyhmää ja siitä voi joutua maksamaan.
En usko että tuo uusi tietää, että ex leveilee hänellä. Ei ikinä ole käynyt omassa mielessä exille kertoa mitään uusista suhteista tai elämästä ylipäätään. Mikä idea?
Oon ihmeissäni ja tuntuu pahalta kun tuo uusi ei tiedä minkälainen mies on.
Olen saanut nyt todella pahaa hrittelua ja haukkumista itse vaikka hän on se, joka paneskelee muita. Siis täh?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainut joka poistaa kaikki tuollaiset materiaalit erotessa, ei tulis mieleenkään säilyttää.
M37
Noin normaali ihminen kai toimii, mutta normaali ihminen ei myöskään levittele exälle uuden kuvia.
Eksä on tosi lapsellinen ja sekaisin erosta. Onnittele itseäsi ap ja ota vaikka lasillinen kuohuvaa, kun pääsit tuosta eroon. Sitten voit miettiä tarvitseeko hakea lähestymiskieltoa ja tehdä rikosilmoitus.
Miksi on poistunut kaksi sivua kommentteja?
Vierailija kirjoitti:
Miksi on poistunut kaksi sivua kommentteja?
Se sekopää exä varmaan tunnisti itsensä
Olenko ainut joka poistaa kaikki tuollaiset materiaalit erotessa, ei tulis mieleenkään säilyttää.
M37