Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä vois johtua lapsen kuiva yskä?

Vierailija
18.12.2006 |

Tai oikeimmin sellainen rykiminen, ei tuo oikein kunnolla edes yski. Yöllä ei sitä ole lainkaan, mutta päivisin se on melkein jatkuvaa. Ulkona ja liikkuessa mun mielestä se helpottaa, mutta kun lapsi istuu esim. katsomassa telkkaa niin rykiminen on melkein takoamatonta. Pari kertaa oon antanut ison sisaruksen avaavaa astma lääkettä ja mun mielestä se on auttanut. Tätä on jatkunut nyt jo useamman viikon eikä mitään flunssan oireita ole ollut. Meillä on heti joulun jälkeen lääkäri varattuna muista syistä ja nyt mietin, että käyttäisinkö jo tällä viikolla tämän vuoksi. Yleiskunto ja ruokahalu ovat toistaalta ihan ennallaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne lääkkeet ei auta jos ei oo mihin auttaa. Ja refluksi voi olla yks astman oire.

Vierailija
2/4 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en millään keksi mille tuo olis allerginen... Eläimiä ei ole eli sehän voi olla vaikka mitä. Ruuista luulis tulevan muitakin oireita, allergisoivia kasveja ei ole... Pöly? Mielestäni meillä siivotaan ihan riittävästi, imuroidaan kaks kertaa viikossa ja kerran kuussa pestään lattiat jne. Mikä muu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina kuiva yskä oireena korvatulehdukseen. Toinen on sitten astma tietenkin. en muista mainitsitko jotain että lisääntyykö se jos se juoksee kovin paljon ? Entä kovalla pakkasella? Paheneeko? Nämä on astman oireita

Vierailija
4/4 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös astman pitäis oireilla jotenkin muutenkin. Muksulla kun juostessa ja touhutessa tuntuis olo vaan helpottuvan... Muuten epäilisin sitä itsekin, kun toisellakin se tauti on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi