Oletko tunnistanut jos ex tai muu ei toivottu henkilö stalkkaa sinua facessa feikkiprofiililla?
Olen muutamia kuvattomia profiileja estänyt, siis sellaisia joita face ehdottaa kaveriksi, mutta yhtään yhteistä kaveria ei ole.
Exäni voi tosin olla niin ovela, että sillä on joku edistyneempi feikkiprofiili, joku jolla on feikkikuva ja jotain postauksia vuosienkin takaa.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Vain hullut ja tyhmät on vielä facebookissa.
Hyödyllisin sovellus. Viimeksi löysin sitä kautta uuden koiraharrastuksen. En olisi tajunnut googlella alkaa hakea kyseistä palveluntarjoajaa ja etsiä, milloin kurssit alkavat ja mitä on tarjolla, mutta kun mainos tupsahti paikallisen koiraryhmän sivuille niin löysin etsimättä. FB:sta näen kirjaston tapahtumat, muut lähiseudun tapahtumat, saan neuvoja, ohjeita ja vastauksia kysymyksiin jne. Veisi valtavan paljon enemmän aikaa googletella kaikki.
Et tiedä. Sen takia, että sitä profiilia ei ole, koska se on deaktivoitu aina kun sitä ei käytetä. Se on liitetty sähköpostiin joka on väärällä nimellä. Profiili ei ole ikinä auki 5-10min enempää.
Vierailija kirjoitti:
Et tiedä. Sen takia, että sitä profiilia ei ole, koska se on deaktivoitu aina kun sitä ei käytetä. Se on liitetty sähköpostiin joka on väärällä nimellä. Profiili ei ole ikinä auki 5-10min enempää.
Ok, kiitos vinkistä..
Vierailija kirjoitti:
Siis minä! Käytän FB:tä vain läppärillä, suljen se samantien, kun en enää käytä. Enpä ajatellut, että tämä on epäilyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis minä! Käytän FB:tä vain läppärillä, suljen se samantien, kun en enää käytä. Enpä ajatellut, että tämä on epäilyttävää.
Siis deaktivoit tilisi??
Face tyrkyttää toistuvasti kaveriksia naista, johon minulla ei ole mitään yhteyttä. Asuu 400km päässä. Olen jopa mesen kautta kysynyt, onko meillä joku yhteys, ei ole. Jospa se onkin stalkkausprofiili? Tiedän että ex stalkkaa tekemisiäni ja olen tarkoituksella laittanut joskus postauksia, joiden tiedän ärsyttävän häntä ja todellakin viesti on aina mennyt perille..
Ei kannata käyttää facebookkia jos et halua tulla yhdistetyksi keneenkään menneisyyden ihmisen kanssa. Facebook tietää sinusta kaiken.