Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koululaiset kiukuttelevat kun matkustan nuorimman lapsen kanssa ulkomailla

Vierailija
14.08.2023 |

Kouluikäisten kanssa ei niin vain lähdetä lomalle kouluaikana niin olen nyt matkustellut paljon nuorimman, päiväkoti-ikäisen lapsen kanssa. Koululaiset kiukuttelevat ja valittavat että miksi eivät pääse mukaan. Olen moneen kertaan selittänyt asian että kouluaikana ei matkustella, heidän kanssaan matkustetaan sitten koulun loma-aikoina. Nyt kesälläkin käytiin koko perheenä 3 vk matkalla.
Ostin itselleni ja nuorimmalle lapselle eilen taas syksylle lennot ulkomaille niin jo alkoi heti valitus että miksi en pääse mukaan. Eihän minulla riittäisi rahat matkustaa edes näin paljoa jos kaikki lapset pitäisi ottaa aina mukaan. Olen kotiäiti ja nämä matkat ovat minulle tärkeä hengähdystauko hektisestä arjesta. Mies hoitaa kodin ja lapset sillä aikaa kun olen matkoilla.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kouluikäisiä lapsiasi. Kohtelet lapsia todella eriarvoisesti. Isommat lapset saattavat ruveta inhoamaan nuorinta sisarusta tekojasi takia. Ja sinua tietysti.

Oletettavasti olet trolli koska normaalit ihmiset tajuaisivat kyllä että kouluikäiset lapsesi ovat oikeassa ja sinä väärässä.

Vierailija
2/2 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tätä naisen logiikkaa. Minä minä minä. Varmaan tuuppaat mukulan bamsekerhoon ja vedät nakit silmille sillä aikaa uima-altaalla. Mitäs tekisit, jos miehesi päättää lähteä isompien lasten kanssa talvella reissuun ilman sinua ja kuopusta. Itket täällä elämän epäreiluutta? Ja, kyllä. Koulusta saa lomaa lukukauden aikana, mutta lapsille annetaan läksyt mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä