Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttosiivouksen hinnoittelu

Vierailija
12.08.2023 |

Olen muuttamassa ja pohdin muuttosiivouksen hinnoittelua. Neliöitä talossa on 89. Sauna on, ei parveketta. Ikkunat olen pessyt kesällä joten niitä ei nyt tarvitse pestä. Yleinen siisteystaso asunnossani on normaali, ei mitään erityisiä likapinttymiä missään. Tuttu henkilö, joka on tehnyt pitkään siivouksia lupautui siivoamaan asunnon ennen muuttoa. Käyttää omia aineitaan. Hän pyytää 150€ koko urakasta. Miltä tuo hinnoittelu kuulostaa, kannattaako tarttua tarjoukseen? Ja tiedän firmojen kotitalousvähennykset yms, mutta niillä saattaakin mennä arvioitua enemmän aikaa eikä luvattu hinta lopulta pidäkään. Lisäksi voivat lisätä laskulle erityisen hankalista putsattavista (uunipellit vaikka) jotain lisälaskua tms. Ikinä ei tiedä. Niin tuttu tekee tuolla hinnalla lopuun homman, meni aikaa sitten minkä verran vain. Mitä sanotte, onko kallis pyynti?

Saisinko asiallisia vastauksia, en tarvitse ölinää siitä että tee itse jos ei kelpaa uli uli. Kysyin tasan miltä hinnoittelu kuulostaa, en muuta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin tuon verran, jos en tekisi itse. Ihan hyvä hinta.

Vierailija
2/2 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muutin keväällä ja tilasin muuttosiivouksen. Ikkunat pestiin sisäpuolelta eikä saunan pesu kuulunut. Ilman kotitalousvähennystä hieman alle 400 euroa. Kyllä kannatti maksaa, sillä lopputulos oli todella hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi