Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset pulskistuu ja on myös rotevampia kuin vaikka 20 vuotta sitten

Vierailija
10.08.2023 |

Ja siitä huolimatta vaatekoot pienenee. Olen ollut samoissa mitoissa jo vuosia ja silti huomaan vaatekoiden menevän jatkuvalla syötöllä pienemmiksi. Etenkin H&M, Monki, GinaTricot, BikBok ja Zara. Ja morkkistelkaa vaan miksi ostan noista rättini - koska parempiin mulla ei ole varaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä muualla kapenee, ja suomi liian pieni markkina-alue säätää kokoja erikseen.

Vierailija
2/6 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku louhimies joutui laittamaan näyttelijänsä laihdutuskuurille ennen tuntemattoman kuvauksia...miettikää jos joku saisi idean tehdä elokuvan vaikkapa nälänhätätalvesta 1868. Ei olisi uskottavaa näillä näyttelijöillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on muka joku turvottava sairaus

Vierailija
4/6 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kaloripitoista ja liian proteiinipitoista ruokaa nykyään tarjolla.

Vierailija
5/6 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan vi....... järkkyä että mulle jopa xs on joissain vaatteissa liian iso. Mun mielestä vaatekokoja on isonnettu eli nykyinen xs on entinen s jne. Porukka on ihan mielettömän lihavia.

Vierailija
6/6 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin siinä käy kun syödään kolme ateriaa, välipalat päälle ja liikunta olematonta. Jos ei liiku aktiivisesti vähintään tuntia päivässä ei ole tarvetta syödä noin paljon. Monet syövät jotta välttäisivät näläntunteen ymmärtämättä että pieni näläntunne on normaalia ja siihen on hyvä tottua. Se jopa virkistää. Ollaan täysin kadotettu tuntemus omaan kehoon ja se näkyy katukuvassa. Ainoa kuka tässä kuviossa voittaa on kauppias.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan