Paritanssikurssit
Riittääkö näille miehiä vai onko naispareja? Kierrätetäänkö pareja (oletan siis että miehiä on vähemmän...). Tarkoitan nyt esim. salsa ja tango ja lattaritansseja, en pelkästään perinteisiä tanssilavatansseja.
Kommentit (7)
Jos pääkaupunkiseudulla asut niin mene Pavin pikakursseille. Kyllä sieltä partneri löytynee. Katso www.pavi.fi
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat tajunneet että nuo ovat vain rahan ja ajan tuhlaamista.
Tosi miehet ovat tajunneet että sieltä löytyy naisia.
Kun mä olin salsatunnilla, niin siellä oli about sama määrä miehiä ja naisia. Sinne ilmoittauduttiin viejät ja seuraajat erikseen ja sillä ne kontrolloi vissiin sitä, ettei siellä ollut kymmentä seuraajaa ja kahta viejää. Parit vaihtu säännöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi miehet ovat tajunneet että sieltä löytyy naisia.
Tai siis pikemminkin sieltä saa taidon, jolla pääsee lähikontaktiin naisten kanssa.
Itse olen tanssilavojen konkari ja aloitin tanseissa käymisen jo 16 vuotiaana 80-luvulla, jolloin nuoret miehet ei enää juurikaan tansseissa käyneet. Olen siis itse ihan kaupunkilainen, mutta sattumalta eksyin nuorena miehenä lavatansseihin ja sille tielle jäin, enkä ole katunut.
Olen kaikki tyttöystäväni ja myös vaimoni lavatansseissa tavannut. Tanssitaito on melkoinen etu miehelle, koska naiset rakastavat tanssia. Lavatansseissa on aina ollut huomattavasti enemmän naisia kuin miehiä ja etenkin nuorista miehistä on ollut lavoilla aina pulaa.
Voin ihan kokemuksesta vakuuttaa, että opettelemalla tanssimaan, ei naisista ole pulaa.
En tiiä mutta itselläni on OMA Miespari 🌺😁💋( Hälle)
, että hän lähtee kurssille.
En tiiä mutta itselläni on OMA Miespari 🌺😁💋( Hälle)
, että hän lähtee kurssille.