Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otin tänään valtavan harppauksen elämäni ongelmavyyhdin selvittämisessä!

Vierailija
09.08.2023 |

Se oli psyykkisesti niin iso voimainponnistus että olen rättiväsynyt. Kaikkiaan asian hoitaminen kesti vain 15 minuuttia, mutta olin lykännyt ja lykännyt sen tekemistä vuosia koska se tuntui niin mahdottoman isolta. Ongelma ei vielä kokonaan ole hoidettu, mutta loppu on helpompaa. En voi ymmärtää että vitkuttelin näin monta vuotta. Kyseessä taloudellinen vyyhti mutta tarkemmin en viitsi kertoa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sinä! Olen onnellinen puolestasi!

Vierailija
2/5 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap!

Haluatko kertoa, miten päädyit lopulta ottamaan sen ratkaisevan askeleen asian selvittämiseksi? Onko vinkkejä?

Terveisin: vuoren korkuinen ahdistava asia odottaa selvittämistä jo kuudetta vuotta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Kokemusta täälläkin samasta aiheesta.

Vierailija
4/5 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ap!

Haluatko kertoa, miten päädyit lopulta ottamaan sen ratkaisevan askeleen asian selvittämiseksi? Onko vinkkejä?

Terveisin: vuoren korkuinen ahdistava asia odottaa selvittämistä jo kuudetta vuotta

En tiedä miksi tänään vihdoin pystyin tekemään sen. Koko vuosi on ollut erilainen kuin viimeiset kymmenen vuotta. Joku toiminnan vaihde on nytkähtänyt päälle ahdistavien asioiden hoitamisessa ylipäätään. Tämä on vain yksi, tosin tähänastisista suurin, askel eteenpäin. Ehkä olen parantumassa jostain oudosta masennuksesta jota en edes tiennyt sairastavani.

Vierailija
5/5 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, paljon onnea merkittävästä askeleesta! Olen ap ylpeä sinusta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi