Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, onko sinulla käytössä huomattavasti miehesi penistä suurempi dildo?

Vierailija
08.08.2023 |

Vai ei?

Nainen, onko sinulla käytössä huomattavasti miehesi penistä suurempi dildo?

Vaihtoehdot

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mun pillu on niin tiukka, että mitään suurta sinne ei saa tungettua.

Vierailija
2/23 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tavallaan, miehelläni on kyllä todella iso ~20cm, mutta satulavibrassani on yksi vieläkin isompi (23cm). Kerran kokeillut, mutta istuttaessa sen päällä, menee liian syvälle. Eli on mutta en käytä. Satulavibrassa käytän useimmiten 18cm + 10cm anustappi yhdistelmää. Ennätys tällä yhdistelmällä on ehkä 3min ilman orgasmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä luulet. Yksi dildoistani on ns. "Heppadildo"

Miehen nyrkkikin on hänen penistään suurempi.

Niin miehelläni on itsetunto kunnossa...

Vierailija
4/23 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden muotoilu, koko ja ajatus ovat muualla.  Ne toimivat aina ilman viiveitä, vain liukkautta pitää olla

Vierailija
5/23 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan vaimoni puolesta, että on. Minulla on 14 cm. Musta tekokyrpä, jonka hänelle tilasin, on 20 cm ja paksu. Usein hän pyytä sitä. Hyväilee klitoristaan surisevalla sauvalla ja minä laitan tuota paksua mustaa sisään. Sitten hän saa orgasmin. Annan hänen levätä hetken ja panen sitten pienellä kalullani.

Vierailija
6/23 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan vaimoni puolesta, että on. Minulla on 14 cm. Musta tekokyrpä, jonka hänelle tilasin, on 20 cm ja paksu. Usein hän pyytä sitä. Hyväilee klitoristaan surisevalla sauvalla ja minä laitan tuota paksua mustaa sisään. Sitten hän saa orgasmin. Annan hänen levätä hetken ja panen sitten pienellä kalullani.

Minulla on 16 cm ja vaimo ihan kiimassa kun lankkaan sen mustaksi, kannattaa kokeilla, joskus se on se väri!

Vierailija
7/23 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat on harrastukset meillä. Ja mikäänhän ei ole miehestä kiihottavampaa kuin huomata miten iso vagina on tuon dildon jäljiltä! Siinä laukeaa samantien itsekin.

Vierailija
8/23 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varmasti, jos olisi vaimo.

m49

Vierailija
9/23 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin vaimon puolesta, kyllä. Ei ikinä sitä pyydä, mutta ei kyllä vastustelekaan.

Vierailija
10/23 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. En välitä isoista.

Vierailija
11/23 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan kaikkien palstan naisten puolesta:

ei ole, koska miehelläni on niin iso penis ettei sen isompaa dildoa löydy.

Vierailija
12/23 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä, muutamia erilaisia löytyy leluboksista. Ovat suurempia kuin mieheni penis, hän ei ole ns kovin 'varusteltu' ja vähän kärsii sellaisesta ennenaikaisesta siemensyöksystä -  mutta osaa kyllä muut temput sängyssä hyvin, eikä hän luonnolle tietenkään mitään voi. Saan tyydytystä ja sen täydenolon tunteen lelujen avulla, samalla kun saan taivaallista hyväilyä sormin tai kielellä klitalle. Yksi noista on todella iso ja paksukin, ihan kunnolla aidon näköinenkin, mustaa ihanan aidon tuntuista jotain silikonia tms. Sen kanssa jostain syystä en kehtaa touhuta kuin itsekseni, niissä hetkissä väkisinkin joskus tulee mieleen mitä tutuisi ihan aidon ja 'kookkaan' miehen kanssa nauttia sängyssä.

Vierailija
13/23 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂

Vierailija
14/23 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaimolla, kun ei mahdu pilluun. Itsellä on iso ja paksu. Samankokoiset dildot ei mahdu tai ainakin tuntuvat niin epämukavilta, ettei käytöstä tule mitään. Siksi heivannut ne pihalla ja kaikki dildot on vähintään sentin ympärysmitaltaan ohuempia. Pituus voi olla sama kuin kalussani, muttei kaikkea mahdu sovinnolla sisään. Kaluani ohuemmmistakin vaimo väittänyt, että on liian paksu, joten ilmeisesti kalun on pintapehmeämpi kivikovanakin kuin dildot. Siten en ihmettele, että monet "isot" dildot on vain 3,5-4cm halkasijaltaan.

Vierailija
15/23 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vaimolla, kun ei mahdu pilluun. Itsellä on iso ja paksu. Samankokoiset dildot ei mahdu tai ainakin tuntuvat niin epämukavilta, ettei käytöstä tule mitään. Siksi heivannut ne pihalla ja kaikki dildot on vähintään sentin ympärysmitaltaan ohuempia. Pituus voi olla sama kuin kalussani, muttei kaikkea mahdu sovinnolla sisään. Kaluani ohuemmmistakin vaimo väittänyt, että on liian paksu, joten ilmeisesti kalun on pintapehmeämpi kivikovanakin kuin dildot. Siten en ihmettele, että monet "isot" dildot on vain 3,5-4cm halkasijaltaan.

Etkö sä ole kertonut, että sun kullisi on kuin tammenoksa? Siinä ei ole pehmeää pintaa. Ehkä sun kullissa sitten on läskiä pinnassa.

Vierailija
16/23 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tyylillään, mutta onko suuri dildo todella parempi ja nautittavampi kuin ihan sellainen tavallisen kokoineen.

Vierailija
17/23 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasidildo tuli joulukalenterista ja on n.14cm pitkä eikä erityisen paksu. Riittää juuri hyvin.

Vierailija
18/23 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi äänestys täällä kertoo kyllä oleellisen:

.. 2/3 (vastanneista) 'pitää isommista'. ei yllätä..

19/23 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On isompia ja on pienempiäkin käytössä. Se mikä on milläkin kerralla hyvä, riippuu hyvin pitkälti kaikesta.

N47

Vierailija
20/23 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

toi äänestys täällä kertoo kyllä oleellisen:

.. 2/3 (vastanneista) 'pitää isommista'. ei yllätä..

Muistetaan nyt kuitenkin että 95 prosenttia täällä kommentoijista on miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi