Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidin Hanna Brotheruksen kirjoista kovasti, mitä suosittelisitte tämän perusteella?

Vierailija
01.08.2023 |

Minun on vaikea löytää uutta luettavaa tai siis löydän kyllä mutta luen noin kolmasosan ja sit kirja jää kesken. Ei siis tempaise mukaansa niin että tekee mieli jatkaa ja jatkaa. Nämä kirjat taas oli sellaisia että voisin lukea uudestaankin! Eli te, jotka luette paljon niin mitä suosittelisitte minulle? Jotakin tuollaista omaelämäkerrallista, autofiktiota jne. Lisäksi romaaneissa olen pitänyt kovasti Jojo Moyeksen kirjasarjasta Kerro minulle jotain hyvää sekä Parillisia ja parittomia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitettavasti osaa auttaa, koska valitettavasti kaikki kirjat joita olen aloittanut viimvuosina ovat jääneet kesken. 

Kirjat ovat ystäviltä saatuja tai lukuvinkkejä.

Nuorena luin todella paljon alusta loppuun. 

Lukisin sekä suomeksi että englanniksi jos olisi jotakin, joka ei olisi stereotyyppistä ja latteaa, eli ajan haaskaamista. 

Hanna Brotherus? Täytyykin tutkia, jos sinulla on ollut sama pulma.

Vierailija
2/4 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En valitettavasti osaa auttaa, koska valitettavasti kaikki kirjat joita olen aloittanut viimvuosina ovat jääneet kesken. 

Lukisin sekä suomeksi että englanniksi jos olisi jotakin, joka ei olisi stereotyyppistä ja latteaa, eli ajan haaskaamista. 

Kannattaa vilkaista nuo. Toisaalta arvostelujen mukaan jakaa mielipiteitä, toisten mielestä mm. pelkkää naiseudessa ja itsessä vellomista ja huonoa kirjallisuutta. Minä ja moni muu taas pidimme kovasti, vaikka itse en varmaan edes ole kohderyhmää 30 vuotiaana lapsettomana naisena. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa vilkaista nuo. Toisaalta arvostelujen mukaan jakaa mielipiteitä, toisten mielestä mm. pelkkää naiseudessa ja itsessä vellomista ja huonoa kirjallisuutta. Minä ja moni muu taas pidimme kovasti, vaikka itse en varmaan edes ole kohderyhmää 30 vuotiaana lapsettomana naisena. Ap

Kiitos vinkistä. 

Totta, että arvostelut jakavat mielipiteet, ja muistan kuinka nuorena luetut Anja Kaurasen ja Rosa Liksomin teokset olivat kova juttu. Samoin Lennä Uneksi (Fear of Flying) Erica Jongin romaani, oli käänteentekevä silloin. 

Sittemmin kun on tullut ikää, siis klassikoista yhä Wirginia Woolfin Oma Huone on aina vaan ajankohtainen, ja olen pitänyt uuraa uurtavien naisten kokemuksita esim Out of Africa,... mikä se nyt oli suomen kielellä, Karen Blixenin kirja.

En pysty katsomaan suomalaisia tv-sarjoja, niin en pysyty lukemaan kirjojakaan, aika vastaavasti koen ne latteina ja imitaatioina, anteeksi, toivottavasti ei loukkaa ketään. Lukisin uusia ajatuksia ja uusista kokemuksista!

Ideoita?

Vierailija
4/4 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up