Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako käydä konttorilla, tietokoneen selaimella verkkopankissa vai kännykän pankkisovelluksella

Vierailija
27.07.2023 |

Mikä on turvallisin tapa, ja mikä vähiten?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkällä puhelimella pärjää ihan hyvin, siitä voi jakaa netin vaikka televisioruutuun. Jos on altis höynäytyksille, niin mikään laite ei ole turvallinen.

Vierailija
2/5 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovellus on turvallisempi kuin selain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, mikä se konttori on.

Vierailija
4/5 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimellä en käyttäis. Inhoan tihrustamista pikkuruudulta ja mobiilipankin käyttöliittymä on ihan syvältä.

En myöskään halua keskittää kaikkia hlötietojani helposti katoavaan tai hajoavaan käyttöiältään lyhyeeseen laitteeseen kuten puhelin.

Vierailija
5/5 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on aina välillä foliohattu päässä enkä käytä kännykkää pankkiasioissa. Käytän siis tietokoneella ja ihan menemällä pankin omille sivuille. Mulla on tili myös toisessa pankissa, jossa on vain vähän rahaa - sitä käytän kännykällä sillä ajattelen etten menetä mitään jos joku sen multa nappaa. 

Saa vapaasti nauraa, niin tekee mun kaveritkin :-)

On myös toinen syy olla käyttämättä ja se kävi toteen kaverin kohdalla: kännykkä varastettiin ja samalla menivät niin omat kuin firman kortit & tilit. Hän siis säilytti kaikki pankkk/luottokortteja siinä kännykän kotelossa ja ilmeisesti myös tunnuslukuja. Monethan säilyttävät kortteja kännykän kotelossa - mä en.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi