Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita alle 40-vuotiaita, joita ei kiinnosta matkustelu?

Vierailija
27.07.2023 |

Itse olen kouluttautunut, normituloinen kansalainen. En ole koskaan ollut matkustelusta kovin kiinnostunut. Viimeisen 10 vuoden aikana olen ollut ulkomailla kolmesti. Viimeksi vuonna 2019.
M38

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 63-vuotias nainen ja matkustaminen on parasta elämässä. On ollut aina.

Vierailija
2/7 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tykännyt matkanteosta. Viimeksi ennen korona-aikaa olin reissussa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se matkustelu menee jos on aikaa, likviditeettiä ja fiilistä mennä, mutta ei se nyt mikään kovin ihmeellinen juttu ole enkä ymmärrä mitä siinä on. Joudun työksenikin matkustelemaan ihan tarpeeksi niin siksikään ei oikein huvita mahdottomasti matkustella vapaa-ajalla. Sitä samaa kentillä odottelua ja paikasta toiseen siirtymistä se on. Parastahan se onkin silloin jos olisi rajattomasti aikaa ja rahaa siihen, mutta koska sellainen tilanne muka tulisi?

En itsekään ymmärrä mitä ihmeellistä ihmiset siinä matkailussa näkevät. Mieluummin lataudun mökillä ja vietän aikaa ystävien kanssa, tehden sosiaalisia juttuja kuten lautapelejä, visailuja sun muuta.

Vierailija
4/7 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä kiinnostanut. Lähinnä tylsää tai vaivautunut olo ollut ulkomailla ollessa. Jotkut sitten saastuttaa meidän muidenkin puolesta.

Vierailija
5/7 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnostunut matkustelusta, tosin olen jo vähäisesti ylittänyt kohderyhmäsi iän.

Vierailija
6/7 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. En jaksa lähteä edes töistä lounasravintolaan syömään, liikaa vaivaa. Miten jaksaisin muka lähteä ulkomaille.

Vierailija
7/7 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 52v nainen. Olen hyvätuloinen ja varaa olisi matkustella, mutta ei ole ikinä kiinnostanut.

Tykkään ennemmin sisustaa kotia yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi