Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JOULUKSI KUNTOON---Viimeinen rutistus!

15.12.2006 |

Hyvää päivää leidit!

Alkaapa viimeisen viikon loppukiri. Mulla samat lukemat kuin viimeksi pari(?) viikkoa sitten. On ollu pikkujouluja ja kaikkea muuta..ja seliseli. Mutta tämän viikon kun rutistan, niin toivon, että ennen aattoa se 80kg alittuisi. Huoh. Helpommin sanottu kuin tehty.

Mitenkäs teillä muilla on mennyt? Ei tainnut viime viikolla olla pinoa lainkaan. Tulkaa ihmeessä ilmottautumaan ja kertomaan kuulumisia!

On vähän joulumieli hukassa, kun ei ole lunta. Tosin tänne Keski-Suomeen luvattiin viikonlopuksi jopa -5 astetta pakkasta. Ja sitten sitä lunta vielä kiitos. Siinä minun joululahjatoiveeni. Lahjat on jo aika hyvin osteltuina, ja jopa paketoituna. Aatonaattona suuntaamme anoppilaan, jossa siis aatonkin vietämme.

Nyt olen tehnyt melkein joka ilta vatsalihaksia ja punnerruksia kotona. Tätini mies eilen tokaisi, että oletpas laihtunut. Kyllä se aina tuntuu mukavalta kuulla. Tai edes joskus. Lenkilläkin olen käynyt, mutta en joka ilta. Vettä kun sataa, niin ei paljon innosta. Mielummin jumppailee sit kotosalla.

Mutta nyt alkaa loppurutistus, jonka jälkeen on mukava nauttia joulun antimista. Oikein hyvää joulun odotusta kaikille! Ehkäpä vielä ens perjantaina " tavataan" .

=) Tinttu

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se rivi...

165/88,2/80,2/alle 80 jouluksi.

Kokonaispudotus siis tasan 8kg, elokuun 11.pvä lähtien.

Nyt skarppaan, että viikon päästä paino alkaa seiskalla!

=) Tinttu

Vierailija
2/4 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävinpä minäkin nyt sitten vasta tänään puntarissa, ja -300g on tulos. Tosin tällä hetkellä on omassa elämässä sen verran surua, ettei kyllä tuo laihdutus ole päällimmäisenä mielessä... Edes joulu ei tunnu miltään, ja se kertoo varmaan aika paljon olotilastani.

Toivotan teille kaikille stemppiä, ja rauhallista joulua..! Palailen kuvioihin kunhan olo hieman paranee.

176cm/78/70,7/68

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikon pino taisi tosiaan jäädä.. Kävin sitä etsiskelemässä välillä, mutta enpä saanut aikaiseksi aloitettua.. =)

Täällä välillä vettä, räntää, kovaa tuulta, pimeää.. Karmeita ilmoja siis, mutta siitä huolimatta olen joka päivä lenkkeillyt 1h-2h, yleensä otsalampun valossa, täällä kun ei noita katuvaloja ole.. Puoliväkisin on välillä joutunut raahautua pihalle, mutta sitten kun näkee koirien juoksevan innoissaan joka mutalammikon läpi, niin tulee itsellekin edes hiukan parempi mieli :)

Olen jopa muutaman juoksulenkin tehnyt ja huomaa että olo on kevyempi, yksi päivä kävin jopa n.5-6km lenkin, puolivälissä venyttelin hiukan ja kävelin hetken, mutta ihmeen hyvin jaksoin..

Anoppi jaksaa joka kerran kun nähdään kauhistella laihtumista.. ja tuputtaa pullaa ja keksejä ja suklaata..argh.. Riittää kun kerran sanoisi laihtumisesta, sen ottaisi vastaan hyvillä mielin, mutta on jäänyt ilmeisesti levy päälle.. Alkaa jo hiukan oikeasti ärsyttää.. Varsinkin kun olen ruumiinrakenteeltani sellainen että tuo rasva on lähtenyt lähinnä mahasta ja lantiolta..eli takapuolessa olisi vielä nipistettävää.. vaikka 6kg on painoa tippunutkin =) Mutta anoppi saa sen siis kuulostamaan siltä että kohta anoreksia iskee.. grr.. eikä tuo paino helposti/itsekseen ole tippunut.. työn ja tuskan takana se on ollut *virn*

Tänään vaaka näytti 56,8kg, eli joulun tavoite on saavutettu :)

Rivi nyt: 162/63/56,8/57 (55)

Hyvää Joulua kaikille!

Vierailija
4/4 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Sama homma kuin Anskulla, kävin vilkaisemassa viime viikolla pinoa, mutta kun sitä ei löytynyt niin ei saanut itsekään aikaiseksi. Pieneksihän tämä meidän porukka kävi näin joulua kohti, mutta jokainen tekee tätä hommaa itselleen ja saamme olla itsestämme tosi ylpeitä!

Tässä rivi:

163/74/65,4/65

Eli 400 gramman päässä tavoitteesta! Olen tosi tyytyväinen itseeni ja siihen että olen todellakin saanut tuloksia aikaan. Olo on energinen, vaatteet istuvat paremmin, vaatekoko on pienentynyt 1-2 koolla jne... Kyllä hyviä puolia on niin paljon enemmän kuin ne jääneet herkut.

Nyt kun tiedän miten tämä homma toimii ja millainen tapa minulle sopii laihduttaa, niin 2.1.2007 jatkuu urakka. Tämä ei tietenkään tarkoita sitä, että 24.12-1.1. saa syödä kaikkea mahdollista, mutta rennommalla otteella mennään. Olen myös huomannut, että ei tee enää mieli samalla lailla herkkuja, joten uskon että joulu menee oikein hyvin tämänkin asian puolesta.

Tavoitteena keväälle jää se 5 kg pois eli 60 kg mittariin.

Miten olisi ensi perjantaina sellainen Jouluksi kuntoon -tulosketju, johon vielä kootaan viimeisen tsemppiviikonm rutistukset ja koko syysprojektin tulokset. Olisko hyvä idea?

Tsemppiä kaikille, viimeistä viikkoa viedään!

-Diina-