Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi luoja mä vihaan migreeniä

Vierailija
25.07.2023 |

Vaikka kipu ei olisi pahaa, niin silti menee vähintään kaksi päivää siinä epämääräisessä olossa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee näkö kokonaan mikä johtaa siihen että en voi tehdä muutakuin nukkua, sen jälkeen jotain suolasta ni kyllä se siitä. Olen myös huomannut että terveellinen elämäntapa ja alkoholin jättäminen on edesauttanut huomattavasti kohtauksien poisjäämistä mikä on ollut helpottavaa. Nykyään tulee sillon tällöi, ennen tuli joka viikko. 

Vierailija
2/3 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin myös, todella elämää rajoittava sairaus ja tuntuu että melkein koko elämä pilalla tämän takia :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee näkö kokonaan mikä johtaa siihen että en voi tehdä muutakuin nukkua, sen jälkeen jotain suolasta ni kyllä se siitä. Olen myös huomannut että terveellinen elämäntapa ja alkoholin jättäminen on edesauttanut huomattavasti kohtauksien poisjäämistä mikä on ollut helpottavaa. Nykyään tulee sillon tällöi, ennen tuli joka viikko. 

Minulla pitkästä aikaa eilen tuli näköhäiriö. Heti otin särkylääkkeen, niin kipu ei päässyt pahaksi. Mutta edelleen hiukan särkee ja mitään ei uskalla tehdä, ettei kunnolla jysähdä. Huono olo ja ihan virta pois ja v***taa tämä olo.

Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä