Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäiset kotimaanmatkailijat

Vierailija
24.07.2023 |

Oletteko huomanneet muutosta omassa matkailussa? Itse pidin ennen kylpylöistä, hotelleista yms majoituksesta. Nykyään pidän mökki, kartano matkailusta. Onko teillä muuttunut maku vanhemmiten?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En oo koskaan pitänyt hotelleista, enkä kylpylöistä, en huvi-enkä vesipuistoista. En edes lapsena. Oon tykännyt maatilamajoituksista, mökkeilystä, juuri noista kartanoista ja vaunuilusta / asuntoautoilusta myös ( harmi ettei mieheni siitä innostu).

Olen myls aina ollut kiinnostunut historiallisista kohteista, se on ihan isäni ansiota, joka taitavalla kerronnalla sai historiasta kiinnostumaan.

Vierailija
2/4 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole ikinä pitänyt kylpylöistä ja hotelleista ja nyt liki viisikymppisenä minua ei saa niihin kirveelläkään. Mökkilomat omalla mökillä ovat olleet aina mukavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole milloinkaan kiinnostanut kotimaanmatkailu tai mökkeily, sain kokea niitä riittävästi lapsena. Aikuisena olen aina matkustanut ulkomaille ja näin toimin jatkossakin niin kauan kuin terveys kestää.

Vierailija
4/4 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelli tai bnb, ei ole muuttunut. Valitsen kohteet sen mukaan mitä haluan paikan päällä nähdä muuten kuin majoitustiloissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi