Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kuukautisia 6kk (letrozol, terolut)

Vierailija
21.07.2023 |

Kysyn nyt onko kenelläkään muulla samanlaisia kokemuksia. Eli aloitin e-pillerit (gestinyl) 2021 uudelleen ja lopetin ne tämän vuoden alussa. Kuukautisia ei tullut 3-4kk, jonka jälkeen olin yhteydessä lääkäriin. Veriarvot ok, määrättiin yksi terolut-kuuri, söin sen, ei kuukautisia. Kävin hedelmöitysklinikalla, kaikki ok sisäisesti ja ulkoisesti, paitsi mahdollinen PCOS. Lääkäri ei osannut selittää miksi kuukautiset ovat poissa. Sain kuurin Letrozol, kypsyttämään munarakkuloitani, söin sen, ei mitään.
Kuukautiset ovat nyt olleet poissa jo noin puoli vuotta, enkä myöskään ole raskautunut. Ovulaatiotestit näyttävät negatiivista aina, niin raskaustestitkin.

Olen normaalipainoinen ja tasapainoinen ihminen.

Onko kenelläkään siis samanlaisia kokemuksia, vai pitääkö toden teolla huolestua? Onko kukaan raskautunut, vaikka kuukautiset ovat olleet pitkään poissa. Minulla on vielä aika elokuussa lääkäriin ultraan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terdeolut on syy, vähennä juomista.

Vierailija
2/9 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelit että juon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelit että juon?

Vitsi meni heittämällä ohi... -eri

Vierailija
4/9 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko minkä ikäinen, harrastatko paljon liikuntaa?

Vierailija
5/9 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemukset Letrozoleista on erittäin positiivisia. Vaste oli hyvä ja tulos oli paras mahdollinen ja nyt tuolla pinnasängyssä tuhiseekin 3kk:n ikäinen tyttö - https://onlinecheappills.com/letrozolfi.html 

Vierailija
6/9 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet sotki sun luontaisen hormonisäätelyn. Ja eikö PCOS muutenkin harvenna kuukautisia. 

Vierailija
7/9 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei nappaa peräpuolen ulinat 

Vierailija
8/9 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrkyt kehossa ovat arvaamattomia. 

Vierailija
9/9 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on jääneet kuukautiset yhtäkkiä pois Nuvaringin kanssa. En ole raskaana enkä vaihdevuosissa. Kovasti olen ollut kyllä stressaantunut. Ei menkkoja puoleen vuoteen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi