Onko outoa jos
Onko outoa jos 18v ihastuu usein 30-40v miehiin? (Ei en ole pekka 48 tätä kirjoittamassa)
Minulla ei ole mitään ongelmia isäsuhteen kanssa yms. En vain tiedä miksi oman ikäiset tuntuu jotenkin pikkupojilta ja lapsellisilta. En ole suunnittelemassa tehdä mitään tuon edistämiseksi, ajattelin vain olenkohan ihan outo kun näin usein käy. Ei tunnu edes että he olisivat jotenkin vanhoja tai että heillä olisi jotenkin enemmän valtaa kuin minulla, vaan he tuntuvat jotenkin samantasoisilta kuin minä.
Kommentit (5)
Vaikka sinusta tuntuu, että olet "samantasoinen" kuin 30-40-vuotiaat, heistä ei kuule todellakaan tunnu samalta. Heille sinä olet mehukas teini, joka kaipaa hyväksyntää ja kokee kiirettä kasvaa aikuiseksi.
Tajuat tämän viimeistään kun mietit 3kymppisenä 18-vuotiasta itseäsi. 🙄
Kirjota prkl se kysymys jo otsikkoon, ettei tarvii turhaan avata!
Hmm, itsekin olen vähän kahdenvaiheilla kahden kommentin kanssa 😅 Tykkään kypsemmistä miehistä, mutta en sitten tosiaan tiedä pitäisivätköhän he minua aivan tyhmänä lapsena. Ehkä voi johtua siitä että olen aika läheinen monen 30-40 vuotiaan kanssa, että he tuntuvat minulle enemmän kaverillisilta ja samantasoisilta eivätkä ollenkaan vanhoilta? T. Ap
Anna mennä vaan. Vanhempi tietää makuuhuonejutut ja naisen tarpeet. Ja osaa arvostaa naista parikymppisiin pikkunilkkeihin verrattuna 🥰
Ei ole outoa. Pidät kypsemmistä ihmisistä.