Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uikkaritrendi

Vierailija
11.07.2023 |

No nyt alkaa olla asialliset uikkarit. Joko näkyy Yyterissä?

https://www.iltalehti.fi/muoti/a/65f44525-90ac-4f30-b604-97586219a2aa

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä noi keskivertomamman päällä🤢

Vierailija
2/11 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikääpä noi keskivertomamman päällä🤢

Eiköhän mammakin oman yleisönsä löytäisi. Ainakin täällä palstalla tuntuu olevan naismakua ihan laidasta laitaan, ja sehän on ihan jees.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tyylillään. Jos vähän rakastaa itseään niin välittää kyllä kropastaan. Mitä syö, miten liikkuu, miten kantaa vaatteensa. Mitä pukee päälleen. Noi biksut ei ehkä sovi kaikkiin kroppiin mutta kyllä ne kivoilta näyttää normaalin naisen kropalla. Totta on tietysti sekin että suomalainen mies ja nainen on nykyään lihava. Ehkä siksi suomalainen nainen ei tykkää esim virolaisesta naisesta. Hän koetaan jotenkin uhkana.

Vierailija
4/11 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainuun karju kirjoitti:

Jokainen tyylillään. Jos vähän rakastaa itseään niin välittää kyllä kropastaan. Mitä syö, miten liikkuu, miten kantaa vaatteensa. Mitä pukee päälleen. Noi biksut ei ehkä sovi kaikkiin kroppiin mutta kyllä ne kivoilta näyttää normaalin naisen kropalla. Totta on tietysti sekin että suomalainen mies ja nainen on nykyään lihava. Ehkä siksi suomalainen nainen ei tykkää esim virolaisesta naisesta. Hän koetaan jotenkin uhkana.

Minulla ei ole mitään virolaisia vastaan, ei miehiä eikä naisia. Johtuuko se siis mielestäsi siitä että olen normaalipainoinen? Kokevatko suomalaismiehet samoin hoikat virolaiset miehet uhkana?

Ja nuo bikinit näyttäisivät ihan karseilta päälläni vaikken olekaan ylipainoinen eikä mikään roiku. Aika harvassa on ne joita kestäisi noissa katsella.

Vierailija
5/11 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hankalia puettavia tommoset teippisetit.

Vierailija
6/11 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkorasva kun liuottaa teipin ja yhdessä meriveden kanssa liottaa koko bikinit niin voi yllättyä uintireissulta tullessaan että päälle ei paljoa jäänytkään siitäkään vähästä mitä laittoi. Mut eihän se haittaa.

Vierailija
7/11 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Butjettiversio; mustaa jesaria Tokmannista 3,30 50 m rulla. Ei kestä hikoilua, mut laittaa sit uudet jos tuuli vie. Bonuksena tulee samalla karvanpoisto.

Vierailija
8/11 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää uikkaritrendit on aika huvittavaa nykyään. Tuossa lomareissulla eräällä rannalla oli lapsiperhe rantaleikeissään, ja vanhin tytär oli arviolta 14-16 vuotias. Hänellä oli string-mallinen alaosa ja hädintuskin nännit peittävä yläosa. Täysin vapautuneesti pelasi rantalentistä, ui ja touhusi muuta vanhempiensa ja sisarustensa kanssa. Kun itse lähdin rannalta, ja jouduin kävelemään tämän perheen ohi poistuessani, niin perheen äiti vei juoksemalla pyyhkeen tälle teinille suojaksi ja kuului selvä supatus, kun sanoi tyttärelleen että "äkkiä nyt pyyhe suojaksi". Yhtään ei häirinnyt, kun istuin 20-30 metrin päässä vartioimassa omaa jälkikasvua uimassa, mutta ohikävely aiheutti kauhean suojelureaktion välittömästi.

Miksi sen teinin annetaan pukeutua noin rannalla, jos sitä ei kerran itse halua nähtävän.

Sanotaan nyt vielä näin, että kyllähän se hyvältä näytti. Tuijottanut en, vaikka suhteellisen lähellä olivat. Pakostakin joutui samaan suuntaan katsomaan, kun oli rannalla minun ja vedessä olevan lapseni välissä. Mutta rannalla oli +100 ihmistä, ja osa kyllä tuijotti kuola valuen....

Minusta lähinnä säälittävää.

Vierailija
9/11 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein fiksuinta olisi ryhtyä kaikki vaan naturisteiksi. Täysin turhaa pelleilyä kaikki uimapuvut. Alastomuuteen tottuu hyvin nopeasti.

Vierailija
10/11 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänään vaimon kanssa kuusijärvellä. Vaimo melko sporttisessa kunnossa ja jo luonnostaan hyvät muodot. Tänään hänellä oli string malliset bikinit ja voi sitä miesten katseiden määrää 😊

Vierailija
11/11 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastaako crosfittingiä?