Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuteletko puolisosi kanssa (siis kielareita)? Miksi, miksi et?

Vierailija
12.12.2006 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus on siis kyllä, suutelen. Koska haluan häntä kiihkeästi ja silloin suutelemme myös kiihkeästi jotka ensin ovat hapuilevia, maistelevia ja sit muuttuvat kielareiksi. Nautimme suunnattomasti toisistamme kaikin puolin ! Ihanaa !!

Vierailija
2/9 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä liian märät suudelmat

kännissä kylläkin sujuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huvita tunnustella aterianjämiä toisen hammaskalustosta.

En ole ikinä ymmärtänyt, en saa mitään kiksejä pussailemisesta. Pimpsaa nuolen kyllä senkin edestä.

Vierailija
4/9 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pussailemisesta muutenkin. Mielestäni se on rakastelussa kaikkein intiimein osuus. Hampaita en yleensä ruukaa nuolla, vaan suudella huulia ja kosketella kielellä toisen kieltä.

Esitin kysymyksen siksi, kun yllättävän monet naispuoliset ystävättäreni ovat lakanneet suutelemasta puolisoitaan - näin siis varsinkin naimisiin menon ja lastensaannin jälkeen. He sanovat sen olevan liian henkilökohtaista ja siksi ällöttävää. Myös kumppanin sperma on kuvottavaa ja siksi onkin parasta käyttää kondomia.

Vierailija
5/9 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana 3 avoliittoa, joissa ei suudeltu todellakaan. Pussailtiin kyllä huulille, mutta ei kielareita koskaan. Se oli jotenkin kovin kömpelöä ne harvat kerrat kun kokeiltiin.

Luulin kaikki ne vuodet, etten minä osaa suudella. Sitten muutin ulkomaille, ja täällä olen seurustellut 1 suomalaisen ja 3 ulkomaalaisen kanssa. Ja todellakin olen suudellut! Rakastan suutelemista ja osaan :-) Varsinkin viimeisimmän miesystäväni kanssa suutelimme välillä tuntikausia, koska se oli vaan niin ihanaa.

Näistä minun kokemuksistani voisin päätellä, että mies joka on hyvä sängyssä (mm. antaa hyvää suuseksiä), osaa myös suudella hyvin, erinomaisesti tai loistavasti.

Ja kun on kerran päässyt suutelemisen (ja hyvän seksin) makuun, ei niistä halua luopua. Eli nyt sinkkuna kun tapaan miehiä, suutelemalla tiedän haluanko jatkaa ko. tyypin kanssa vai en. En voi kuvitella palaavani elämään ilman suutelemista (kielareita).

Vierailija
6/9 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi seksin aikana, silloinkaan en tykkää. pari vuotta näin...

Vierailija
7/9 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä alku.

Vierailija
8/9 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suudellaan, myös kielisuudelmia. Vaimoni saattaa lähestulkoon saada orgasmin kunnon suutelusessiosta. Lapset kyllä aiheuttaa sen, että kunnon suuteluun ei ole kovin usein aikaa tai energiaa. Aika usein suutelu jää siis vähiin.

Vierailija
9/9 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mies ei halua, minä pitäisin enemmän halaamisesta, mutta mies ei halua sitäkään. eli lasti sisään ja taas ollaan kämppiksiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme