Väsymyksestä
Hei!
Onko teillä kenelläkään ollut armotonta väsymystä viikkoa ennen kuin menkat alkaa?? Mulla nimittäin ollut jo 2 viikkoa armotonta väsymystä. Hemoglobiininkin kävin tarkastuttamassa ja se oli tosi hyvä eli 130 ja tällä hetkellä kp 27/25. Viime menkat olivat todella niukat ja nyt ihmettelen suuresti tätä mun väsymystäni. Kiitos jo etukäteen vastauksistanne ja plussaonnea kaikille!
Kommentit (4)
hoksasin juuri äsken että olin laittanut väärin päin nuo kp:t eli silloin oli 25/27 ja nyt 26/27. Väsyneenä kun kirjoittaa niin tulee nuita kirjoitusvirheitä =). Väsymys jatkuu ja eikä mitään menkka tuntemuksia joita pitäisi olla jo eli maha turvonnut ja rinnat arkana. Tammikuussa pääsemme hedelmöityshoitoihin mut oishan se kiva kun tulis ihan luomusti näin 7 vuoden yrittämisen jälkeen. Toivossa on hyvä elää ettei menkat alkaisi ollenkaan.
Minuakin on näin syksyllä väsyttänyt, oikeastaan koko ajan. Luulen, että johtuu minun kohdallani tuosta hirmuisesta synkkyydestä. Toivottavasti sinulla kuitenkin jotain muuta! Peukutukset sinne, että vauva vihdoinkin tulisi! bdbdbdbd
Minun kohdallani osoittautuikin raskausoireeksi, testasin tiistaina plussan!
Niina
pitäisiköhän tehdä r-testi???