Tuli vietettyä viikonloppu raskaan ihmisen kanssa
ja vieläkin olo on kuormittunut ja ahdistunut.
Kyseinen ihminen on kuin kävelevä ruutitynnyri. Yksikin väärä sana voi aiheuttaa tiuskimista ja rumia sanoja. Silloin kun hän on "tavallinen" niin tuntuu että hän vain pidättelee patoutunutta vihaa ja kiukkuaan. Pahinta on että koko porukan piti juosta viikonloppu hänen pillinsä mukaan.
Raskasta! Mikä tällaisia ihmisiä vaivaa?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei pakottanut sinua vietää aikaa, hänen kanssaan.Teit ihan itse oman valinnan asiasta.
En ollut tietoinen ennestään että hän olisi tuollainen. ap
Kuulostaa ihan entiseltä avopuolisoltani. Tuollainen on kyllä melkoista sontaa.
No häntähän voi vaivata ties mikä. Tuskin se sinun ongelmasi on, kun kyseessä ilmeisesti uusi tuttavuus, johon et aio tutustua lähemmin. Eli suosittelisin ohittamaan olankohautuksella ja siirtymään eteenpäin.
Raskas ihminen joutuu olemaan omassa seurassaan 24/7. Vältä jos suinkin voit ja hae nyt mieleisempää ja palauttavampaa tekemistä. Ettet anna tämän ihmisen viedä energiaasi vielä nytkin.
Mulla menee tuollaisesta toipumiseen päiviä, jopa viikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei pakottanut sinua vietää aikaa, hänen kanssaan.Teit ihan itse oman valinnan asiasta.
En ollut tietoinen ennestään että hän olisi tuollainen. ap
Nyt kun tiedät ota etäisyyttä.
Se on niin helppo aina syytellä muita. Huomata viat muissa.
Onhan tuollainen kyllä raskasta, jos toisen ehdoilla on mentävä koko ajan. Eikä asioista voida neuvotella kuten normaalien ihmisten kanssa.