Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turun paras kirppis lastenvaatteita ja tavaroita ajatellen?

Vierailija
11.12.2006 |

Hei!

Millä kirpputorilla kannattaisi käydä metsästämässä vauvanvaatteita, leikki-ikäisen vaatteita, leluja ja tarvikkeita kun tulee Turkuun? Kirppis-Centerissä olen käynyt joskus, mutta 20 euroa äitiyspakkauksen toppahaalarista on hieman liikaa minun mielestäni.

T: raumalainen

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsikeskuksen Kodin Anttilan alakertaan neuvoisin, jollei se tosiaan olisi tammikuuhun asti tauolla (on auki yleensä su-aamuisin, muttei nyt, kun kauppa on su auki). Kesällä iltatorilta voi tehdä löytöjä. Iso Pelastusarmeija on Raunistulassa Virusmäentiellä vanhassa tehtaassa, sieltä ei merkkivaatteita löydy, mutta tavallisia siistejä kyllä (ja esim. lastentarvikkeita kuten sänkyjä)

Vierailija
2/4 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn siellä ainakin kaksi kertaa viikossa, kun asutaan lähellä. Tänään kävin jo ostamassa ihania vaatteita helmikuussa syntyvälle pojalle, ja mietin nyt että kävisinkö vielä hakemassa sieltä muutaman lelun vauvalle ja esikoiselle....en ostanut ja jäi kaivelemaan :o)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja linkkikirppis on ihan hyvä. anttilan alakerta paras, mutta on tosiaan nyt tauolla.

Vierailija
4/4 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi ihan tavallisista H&M bodyista pyydetään 4-5 euroa, kun uuden saa 6.90¿.

Linkkikirppiksellä olen jonkin verran käynyt. Siellä tuntuu olevan hinta-laatu suhde kohdallaan ja aina oon sieltä lapsille jotain löytänyt. Harmi vaan kun on aika kaukana meiltä.

Kodin anttilan kirppis on kanssa hyvä mutta itse tykkään mielummin ostaa hyllykirppikseltä kuin tyrkyttävältä myyjältä :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi