Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset, jotka pilkkaa ja arvostelee muita, mutta eivät kestä samaa itseään kohtaan

Vierailija
03.07.2023 |

Suututaan verisesti, jos jotain heidän tekemisiään arvostelee... Tuttu lause myös "se oli hei vaan huumoria". Sama "huumori" ei kuitenkaan naurata, jos itse on kohteena. Mikä tällaisia vaivaa!?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto tai jopa narsistinen persoona.

Itse vältän tällaisia ihmisiä koska he kostavat jos heille sanoo takaisin samalla mitalla.

Vierailija
2/6 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja kostoa tulossa!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan tän AP

Mä voin kyllä odottaa

mutta kostan

Vierailija
4/6 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Spede tai muu savolainen henkilö?!

Vierailija
5/6 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tuttua kouluajoilta... Tuollaisia ne koulukiusaajat ovat. Näitä on myös ihan aikuisissa ja se vasta sairasta on! Esimerkiksi serkkuni on tällainen... Haukkuu ja arvostelee jopa ihmisten ulkonäköä (etenkin lihavuutta). Itsekin on ylipainoinen ja jos hänelle sanoo, että katsopa peiliin tms., niin räjähtää nollasta sataan ja on ihan pöyristynyt. Jotenkin on narsistinen persoona kaikin puolin...

Vierailija
6/6 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kyseessä on kiusaaminen, ei huumori. Jos oikeasti vitsillä jotain heittää ja se osuukin arkaan paikkaan, sanoo normaali ihminen reippaasti "anteeksi, en tarkoittanut loukata".

Asia erikseen ovat nämä kiusankappaleet jotka suuttuvat siitä kun "vitsi" ei ollutkaan kaverin mielestä hauska.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän