Miksi 32 vuotiasta naista tytötellään?
Kommentit (19)
Tyttö se on transtyttökin vaikka ikää olisi jo reilusti.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Yasmin_Lee
Tuskin. Mua tytöteltiin työelämässä jonnekin 37-38-vuotiaaksi asti, vaikka on isot rinnat, enkä ole edes pienikokoinen enkä nuoren näköinen. Osa tytötteli mielestään imarteluna, osa taas osoittaakseen naiskollegalle paikkansa: tuommoinen tyttö sinä vaan olet etkä vakavasti otettava asiantuntija. Neljänkympin jälkeen ei onneksi ole enää tarvinnut tytöttelyä kohdata ja lopulta mut otetaan vakavasti kollegana, ei seksiobjektina.
Vierailija kirjoitti:
Loukkaantuisitko jos sinua täditeltäisiin?
Joo, naiseksi kutsuminen olisi se paras vaihtoehto
Minulla on takana 166 yhden yön panoa ja todella moni heistä tytötteli minua ennen ja jälkeen.
Onneksi satisfyerini vain hurisee.
T.nainen
Tuskin se rinnoista johtuu, minuakin tytötellään naisvaltaisessa paikassa.
N56 85F
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs ämmittely? Miehethän monesti tervehtivät toisiaan ja jopa tuntemattomia että mitä äijä.
Minua on pojiteltu kun olin 35 vuotias, 105 kilonen ja 160 kiloa penkkaava. En minä ainakaan sitä loukkauksena ota jos sillä ei mitään pahaa tarkoiteta.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin. Mua tytöteltiin työelämässä jonnekin 37-38-vuotiaaksi asti, vaikka on isot rinnat, enkä ole edes pienikokoinen enkä nuoren näköinen. Osa tytötteli mielestään imarteluna, osa taas osoittaakseen naiskollegalle paikkansa: tuommoinen tyttö sinä vaan olet etkä vakavasti otettava asiantuntija. Neljänkympin jälkeen ei onneksi ole enää tarvinnut tytöttelyä kohdata ja lopulta mut otetaan vakavasti kollegana, ei seksiobjektina.
Sellaista se on kun ura luodaan reittä pitkin kiipeämällä.
Ihan vastaavasti pojitellaan aikuisia miehiä. En vaivautuisi kauheasti kiihtymään, vaikka välillä tytötelläänkin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vastaavasti pojitellaan aikuisia miehiä. En vaivautuisi kauheasti kiihtymään, vaikka välillä tytötelläänkin.
Perheyrityksissä toimitaan noin, sillä pyritään viemään ihmisarvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs ämmittely? Miehethän monesti tervehtivät toisiaan ja jopa tuntemattomia että mitä äijä.
Entä jos sanotaan akaksi?
Voi kunpa minuakin vielä tytöteltäisiin. Rouvaksi en itseäni tunnista.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin se rinnoista johtuu, minuakin tytötellään naisvaltaisessa paikassa.
N56 85F
Minua pojiteltiin miesvaltaisessa työpaikassa, kuten muitakin työntekijöitä. Ei varmaan ainakaan iästä eikä rinnoista johtunut, se oli vaan paikan yleinen puhuttelutapa.
N62, 80H
En tiedä, miksi tämä alla oleva vastaus julkaistaan hyväksynnän jälkeen, mutta yritän muotoilla sen jotenkin toisin:
Vierailija kirjoitti:
Sopii minulle. Ihan sama, puhutellaanko äm-mäksi, tytöksi, pojaksi, tädiksi tai miksi tahansa, kunhan puhuttelu on muuten asiallista eikä sisällä mitään epämääräisiä sivumerkityksiä.
Täällä päin M on pikemminkin kunnia- kuin haukkumanimi, jota on käytetty sukujen matriarkoista, joista mummo olisi ollut kovin vaatimaton nimitys.
On yleistä, että nuorempia joko pojitellaan tai tytötellään. Ei kannata loukkaantua.
Vierailija kirjoitti:
Tyttö se on transtyttökin vaikka ikää olisi jo reilusti.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Yasmin_Lee
Tuo transseksualismi ei kuulu nyt tähän aiheeseen mitenkään. Mene kirjoittelemaan noita seksuaalifiksaatioitasi joillekin sukupuolijätkien omille perversiosivuille, sellaiset ovat oikea ympäristö noille Sinun ryynkkyyinspiraatioillesi.
Ja siks'toiseen nuo transxxkut ovat mielisairaita. Ne pitäisi lähettää tahdosta riippumattomaan lobotomiaan ja päästää vapaaksi yhteiskuntaan vasta operaation jälkeen kun transseksualismi on todistettavasti loppunut.
Johtuu puuttuvaasa pippelistä