Olin miehen kanssa sekstailemassa veneessä
Oltiin yhdessä poukamassa seksiä harrastamassa ja just ehdittiin lopettaa kun samaan paikkaan tuli toinen vene jossa oli mies ja nainen. Todella kuuma päivä oli ja käytiin sitten uimassa siinä rannallakin vielä.
Kommentit (11)
Uitte rannalla, hehe? Vai rantavedessä?
Mitä yhteistä on rakastelulla kanootissa ja Bud Light -oluella?
- Fucking close to water.
Been there, done that. Tell me something new. Paitsi, että pantiin purjeveneen keulakajuutassa matkalla kotisatamaan miehen kaverin kipparoidessa.
Kesällä panettaa koko ajan. Panin miehen kanssa rannalla ja seksi koko ajan mielessä.
Viime viikonloppu meni suurimmaksi osin seksiä harrastamalla. Veneessä, laiturilla, rantasaunan kuistilla, mökin pöydän kulmalla......Heittäydyttiin molemmat, minä ja mies, todella villeiksi.
Jari kanssa käytiin ajelemassa vesiskootterilla. Jarilla oli kikkeli pyllyssä kokoajan ja hän istui sylissä, kiva oli aallokossa vetää kun kulli takoi Jarin anusta 110 km/h vauhdissa, eihän sitä kyytiä pitkään kestänyt kun laukesin.
Jarno kirjoitti:
Jari kanssa käytiin ajelemassa vesiskootterilla. Jarilla oli kikkeli pyllyssä kokoajan ja hän istui sylissä, kiva oli aallokossa vetää kun kulli takoi Jarin anusta 110 km/h vauhdissa, eihän sitä kyytiä pitkään kestänyt kun laukesin.
Olitteko Espoon edustalla ajamassa Kirkkonummelle päin? Katselin purjeveneestä että v**tu mitä ihmettä taas kerran vesillä näkee.
Vierailija kirjoitti:
Viime viikonloppu meni suurimmaksi osin seksiä harrastamalla. Veneessä, laiturilla, rantasaunan kuistilla, mökin pöydän kulmalla......Heittäydyttiin molemmat, minä ja mies, todella villeiksi.
Aika törkeetä. Jotain kunnioitusta pitäisi olla siinä mihin niitä vittumehuja levittää
Olin opiskelu-aikoina suomenturussa aura-joen varrella yhdesä kapakkalaivassa kun jäin juttelee yhden opiskelija-naisen kanssa. Hän kertoi miten oli ollut viikonlopun purjeveneellä airistolla itseään paljon vanhemman herrasmiehen, oman isänsä ikäisen, kanssa seksitmielessä tietenkin.
Hän kertoi miten perjantai-iltapäivällä tuo suht'koht varakas vanhempi herrasmies oli pokanut hänet kapakkalaivalla aivan eks'tempore-tyyliin. Hän kertoi ettei hänellä ollut tarkoitusta lähteä harrastamaan seksiä purjelaivalla suomen kauneimpaan paikkaan, airistolle. Varsinkin kun jossain vaiheessa tuota em. viikonloppureissua tämä ko.vanhempi herrasmies oli tiukasti ja kivenkovaan väittänyt vielä sellaista, että naisella ei ole sielua? (absurdia.naurettavaa 2023)
Hän ei ollut uskoa moista väitettä. Varsinkin samalla kun oli ottanut ko.vanhemmalta herrasmieheltä suihin kun tuon väitteen oli opiskelija-neidolle kertonut. Ei siinä sitten muuta. Hän oli palannut purjehdusreissusta takas kaupunkiin silloin maanantaina kun törmäsin häneen aura-joella kapakkalaivassa.
Ehkä ei ole aina se kaikkein paras idea: lähteä vähän purjeveneellä veneilemään jonkun tuntemattoman kanssa? Tai sitten, se on juuri se mitä: pitää just tehdä.
Ihan kiva. Oliko miehen nimi Jarno?