Outo naapuri nuuhkii satulaani!!!
Olen erittäin kyllästynyt naapurimme käytökseen, erityisesti hänen tapaansa haistella pyöräni satulaa. Tämä käytös on paitsi epämiellyttävää, myös täysin epäasiallista ja jopa loukkaavaa. En voi ymmärtää, miksi naapurin mies käyttäytyy tällä tavalla ja miksi hän luulee, että se olisi hyväksyttävää käytöstä haistella naisten satuloita.
On todella harmillista, että minun täytyy jatkuvasti olla varuillani, kun jätän pyöräni taloyhtiön pyörävarastoon. En voi luottaa siihen, että pyöräni on turvassa ja koskemattomana, kun naapurin mies on ympärillä. Tulee usein hymyillen hissistä kun lukitsen pyörän. Tämä on vaikuttanut merkittävästi elämänlaatuuni ja olen joutunut jopa harkitsemaan uuden pyörän hankkimista, jotta voisin olla rauhassa ja välttyä jatkuvilta häirinnöiltä.
Lisäksi naapurin miehen käytös on osoitus huonosta käytöksestä ja kunnioituksen puutteesta muita ihmisiä kohtaan. Hänen pitäisi ymmärtää, että tällainen käytös on täysin sopimatonta ja että se voi vaikuttaa negatiivisesti muiden ihmisten elämään. Yököttää. Tietysti olen lenkin jälkeen aivan hikinen pepusta.
Hänen tulisi korjata käytöksensä ennen kuin se menee liian pitkälle ja aiheuttaa vakavaa haittaa muille. Eikä nuuhkia satulaani salaa, kun tulen pyörälenkiltä!!!
Lopuksi haluan todeta, että en pidä tällaisesta käytöksestä ja toivon, että naapurin mies lopettaisi sen välittömästi. Se on loukkaavaa ja täysin sopimatonta. Hermot menee!!!
Kommentit (5)
Suihkuta siihen jotain överiä tuoksua.
Tai videioi tapaus ja pistä paikalliseen someryhmään.
Mun naapurin vanhapoika pistää astetta paremmaksi: nuuhkii nuorten MIESTEN pyörien satuloita. Moni nähnyt talon pyörävarastossa.
Pilakaupasta pieruspreitä suhhuuttaa satulaan.
🤢🤮