Juhannustaika
Päätin harjoittaa vanhoja perinteitä ja lähteä heinäpellolle etsimään juhannusyön ihmeitä. Vaikka olenkin naine, halusin kokeilla erästä taikaa, joka kuulemani mukaan auttaisi saamaan miehen sykkivän peniksen. Kun olin löytänyt sopivan heinäpaikan, riisuin vaatteeni pois ja aloin kieriskellä alasti heinässä. Tunsin oloni hieman ujoksi, mutta samalla jännittäväksi. Sitten otin esiin taikajuoman ainekset ja aloin keittää niitä hellalla. Seos oli hyvin yksinkertainen ja sisälsi vain muutaman kasvinosan ja yhden kukan. Kun juoma oli valmis, join sen koko pullosta. Maistui aika pahalta, mutta uskoin sen auttavan. Kun olin juonut juoman, jäin odottamaan toivomaani tulosta. Olin hieman hermostunut, mutta samalla kiinnostunut. Sitten tunsin jotain outoa. Aluksi se tuntui vain pienenä kihelmöintinä, mutta sitten se muuttui voimakkaaksi sykkiväksi tunteeksi. Yhtäkkiä tajusin, että taika oli toiminut! Mieheni penis oli kasvanut huomattavan kokoiseksi ja tuntui sykkivän voimakkaasti. Olin niin iloinen ja helpottunut, että halusin jakaa tämän kokemuksen muiden kanssa.
Toimii