Sovin henkilön kanssa, että soitan 5 min päästä tärkeästä asiasta. Kun soitan,
Linja on varattu. Ja puhelu kestää ja kestää...
Mitä mieltä? Minusta törkeää.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Minuun otti yksi tuttu yhteyttä ja halusi, että soitan puolen tunnin päästä. Kun soitin, olikin lähtenyt ulos ja istui terassilla kavereiden kanssa eikä voinut puhua. Soittakoot itse, jos in asiaa.
Uskomatonta. Ap
En ehtinyt vastaamaan kaverille, vaikka puhelin oli jo kädessä. Soitin heti takaisin. Ei vastannut enää. Mitä tässä 10 sekunnissa oli tapahtunut, että ei enää pystynyt vastaamaan?
Ottaako päähän, kun toisella on ihan oma, sinusta riippumaton elämä, johon et pysty vaikuttamaan latelemalla milloin pitää juuri sinun takiasi olla puhelimen toisessa päässä tavoitettavissa?
Jos et saa "tärkeää" asiaasi siinä samalla sanottua kun soitat, ei se sinun asiasi ole kovinkaan tärkeä ollutkaan.
Kunhan tärkeilet ja sitten kiukkuat kun et saa muita leikkimään mukanasi.
Lähetä tekstiviesti tai sähköpostia äläkä nakita ja aikatauluta toista puhelimen ääreen.
Myös hänellä on muita tehtäviä ja puhelimella hoidettavia asioita.
Minua huvittaa ihmiset, joille soitan jonkin lyhyen asian tai he soittavat minulle. Puhuvat, puhuvat ja puhuvat. Lopulta sadannen kerran, kun sanon, että nyt ihan OIKEASTI on pakko lopettaa, he kertovat mitä menettivät sen puhelun aikana. Aina sama kaava.
Jää paska maku koko hommasta. Seuraavaksi valittavat, kun minusta ei kuulu mitään.
Vierailija kirjoitti:
Minua huvittaa ihmiset, joille soitan jonkin lyhyen asian tai he soittavat minulle. Puhuvat, puhuvat ja puhuvat. Lopulta sadannen kerran, kun sanon, että nyt ihan OIKEASTI on pakko lopettaa, he kertovat mitä menettivät sen puhelun aikana. Aina sama kaava.
Jää paska maku koko hommasta. Seuraavaksi valittavat, kun minusta ei kuulu mitään.
Menettivät?
No ei se hänelle ollut selkeästi tärkeä.
Minuun otti yksi tuttu yhteyttä ja halusi, että soitan puolen tunnin päästä. Kun soitin, olikin lähtenyt ulos ja istui terassilla kavereiden kanssa eikä voinut puhua. Soittakoot itse, jos in asiaa.