Haalari on pienten lasten asu ei enää koululaisten.
Eskarissakin oli meidän lapsilla 2-osaiset puvut.
Ei jää selkä paljaaksi jos ostaa olkainhousut. Kouluikäisillä on housut ja takki. Kelistä riippuen päätetään laittaako farkut vai toppikset, katsotaan pakkasmittaria aamuisin.
Haalaria käyttävät koululaiset näyttää lapsellisilta.
Kommentit (10)
Huomasitteko että kirjoitn PIENTEN LASTEN ASU, koululaiset ovat jo isoja verrattuna päiväkoti-ikäisiin taaperoihin joille haalari on paikallaan. Teletappiasu.
Tämä ei siis ollut provo.
Oikeasti olen sitä mieltä että haalarissa koulua käyvät näyttävät ihan urpoilta.
mitä muiden lapsilla on yllään. Pue omasi miten haluat.
Oma 5-vuotias halusi itse vielä haalarin ja saa eskarissa ja koulussakin, jos niin toivoo. Helpompi ja nopeampi lapsen itse pukea päälle.
että päivitteletko lastesi kuullen, miten urpolta ja lapselliselta haalari näyttää koululaisen päällä?
On tokaluokkalainen ja kaapissa odottavat 140-cm syyshaalari ja talvihaalari.
Ei kuulemma haittaa, vaikka kaverit pilkkaavat. Haalari on leikkiessä kuulemma niin hyvä..
eli, sun mielestä tärkeintä *lapsella* on se, miltä hän näyttää, ei se, mikä on mukavaa? Ja sitten ihmetellään näitä ulkonäköpaineita jo pienillä lapsilla. Huh. Tuosta se lähtee. "et voi laittaa haalaria koska näyttäisit tyhmältä". Huh huh.
Kaikki ala-asteelaiset. Ja meidän aikuisten kyllä tulisi tehdä kaikkemme, että sellaisina ja mahdollisimman lapsellisina pysyvätkin.
Onhan se paljon helpompaa vetää haalari päälle ja rientää ulos, ei välitunti kovin pitkä aika ole.
Lisäksi naapurustossa oli näitä haalarilapsia joilla räkäkin valui vielä jojona ekalla ja tokalla, lisäksi kulkivat tyhmän näköisinä suu auki.
Ai niin osa heistä tuplasi ensimmäisen ja osa toisen luokkansa.
Ehkä miellän tämän haalaripukeutumisen vähän jälkeenjääneiden lasten asuksi.
Ap.
Tämä on hyvä tietää. Kiitos.
Muuten, onko jotenkin paha, jos alakoululainen näyttää lapselliselta?