Miten nainen päätyy tilanteeseen jossa oma äiti on paras ystävä , jonka kanssa käydään ryyppäämässä?
Kommentit (7)
Oispa edes äiti. Sen sijaan teidän kanssa täällä istun päivästä toiseen. Huoh.
F e m c e l on ehkä oikea sana, jos yksi sana pitäisi keksiä kuvailemaan tälläistä henkilöä.
Äiti on itse alkoholisti ja ei ymmärrä että hyvää oloa ei alkoholilla saa aikaan, se on vaan itselleen valehtelua. Alkoholistille yleensä on tärkeää jakaa sitä viinaa kaikille silloin kun sitä riittävästi on, se on heiltä ystävyyden osoitus.
Kai siinä on pohjana alkkisäiti ja lapsuuden epäterveet kasvuolosuhteet alkkisäidin hoivassa.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. No ei minulla ole ystäviä ollut, ja kai sitä jo nuorena tottui, kun joutui olemaan äidin uskottu ja olkapää. Se oli kaveri, ei normaali vanhempi.
Ihan sama juttu täällä. Ei ollut kavereita ja äiti piti kaverinaan.
Nyt ei tosin enää kumpaakaan kiinnosta ryyppäämiset.
Huvittavaa, että palstamammat ihan oikeasti ihmettelee, kuinka joillakin voi olla normaaleja ihmissuhteita ja ystäviä? Toisaalta paria keskustelua lukiessa tajuaa, ettei käytöstavat ole tuttu käsite 🤭
Jaa. No ei minulla ole ystäviä ollut, ja kai sitä jo nuorena tottui, kun joutui olemaan äidin uskottu ja olkapää. Se oli kaveri, ei normaali vanhempi.