Olen todennäköisesti persoonallisuushäiriöinen tai narsisti. En kuitenkaan tunne olevani hullu.
En muutenkaan pidä itseäni täydellisenä vaan enemmänkin huonona.
Olen kuitenkin taitava puhumaan ihmiset puolelleni, esittämään, manipuloimaan ja kykenen toimimaan ihmisten selkien takana.
Suuttuessa olen arvaamaton ja teen välillä harkitsemattomia tekoja, lähinnä haluan pelotella ja järkyttää ympäristöä silloin.
Minulla on kuitenkin moraali ja rajani.
Mutta todellinen aito huono omatunto on aika kateissa. Lähinnä harmistun siis vain tekoni huonoja seurauksia itselleni.
Kykenen kuitenkin tuntemaan empatiaa ja sääliä.
Tiedostan täysin omat heikoutteni ja vahvuuteni, mutta en välitä jostain syystä.
Olen aika tunneherkkä ja minussa on paljon inhimillisyyttä ja inhimillisiä tunteita.
Itsekurini on heikko ja olen erittäin mukavuuden haluinen ja laiska.
Narsistisia piirteitä on suvussani poikkeuksellisen paljon ja lapsuuteni oli vaikea.
Mietinkin, että olenko narsisti.
Psykologin mukaan olen masentunut ja lievästi heikkolahjainen, mutta masennus saattoi laskea testin tulosta.
Mikä minä oikein olen?
Kommentit (5)
Normaalia tässä maailmassa, meitä on monia, sitä se hallitusten kyykyttäminen teettää.
En oikein usko, että olet narsisti. Vihanhallinta ongelmia sulla varmaan on ja jonkinlaista empatiakyvyn puutetta ja itsekkyyttä, mutta narsisti et luultavasti ole eikä välttämättä kukaan suvussasikaan, vaikka olisikin ollut pahoja ihmisiä.
Ne eivät välttämättä silti ole narsisteja, diagnoosi voi olla vain katkeran ja sivullisen ihmisen antama.
Narsistit ovat harvinaisia ja hirveitäkään asioita tekevät ihmiset ovat harvoin narsisteja.
Narsisti pysyy aika hyvin piilossa ja hillitsee itsensä.
Narsistisia piirteitä voi ja onkin meissä jokaisessa.
Epäilen, että ongelmasi johtuvat jostain muusta, kuin narsismista.
No eihän pershäröt ole edes mielisairauksia.
Olet inhimillinen ihminen, ei minulla muuta.