Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nyt alkoi parvekegrillaus ja tupakointi - vattu että vututtaa!

Vierailija
13.06.2023 |

Nyt eletään taas sitä aikaa. Onneksi remppasivusto antaa 5 vinkkiä siihen miten sopu säilyy kandee lukee.
https://helppoo.fi/2023/06/13/taloyhtioissa-alkaa-nyt-riitelysesonki-5-…

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vejän kuonoon jos joku käryyttää meitsin parvekkeella paloheinässä. Asutaan 4krs 50-luvun talossa.

Vierailija
2/9 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän taloyhtiö on savuton. Parille tyypille

tämä on pitänyt käydä henkilökohtaisesti muistuttamassa ja hyvin meni viesti perille. Ihan nätisti sanoin. Huomautin että täällä tulee varmistaa se, ettei etenkään lapset altistu tupakansavulle. Se on meillå yksi tärkeä asumisen kriteeri ollut alusta saakka.

Isännöitsijä laittaa kyllä käskystä kaiken maailman älä pissata koiraa pihassa -lappuja jakoon, mutta jättänyt täysin noteeraamatta pyyntöni muistuttaa myös savuttomuudesta. Oiskohan sitten röökimiehiä itsekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja korotetulla terassilla istuskellaan aamusta iltaan.Milloinkohan keksivät sinne avoimeen karsinaan vessanpytynkin, ettei sieltä vain tarvitsisi poistua sisätiloihin. 

Vierailija
4/9 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja korotetulla terassilla istuskellaan aamusta iltaan.Milloinkohan keksivät sinne avoimeen karsinaan vessanpytynkin, ettei sieltä vain tarvitsisi poistua sisätiloihin. 

Ihan sunlaisten nillittäjien takia vois vaikka pytyn laittaakin.

Vierailija
5/9 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkin neuvot eivät auta mitään alemman sosiaaliluokan psykopaattien kanssa.

Vierailija
6/9 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaah kesä kun joillakin kaikki on tuskaa. Pitää varmaan kieltää parvekkeet. Ehkä ikkunatkin? Ihmiset tuijottaa niistä häiritsevästi ulos ja sisään. Minä sen yhdenkin naamasta niin mieleni pahoitin...

Vierailija
7/9 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vutuvatu..opettele puhumaan ensin. Mikä noissa toiminnoissa ärsyttää, minä ainakin tykkään.

Vierailija
8/9 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä oon joutunut naapurin nuorisolle kaupunkiasunnolla sanomaan kahdesti. Sitten jouduin turvautumaan väkivaltaan. Kysyin että kuka teistä on pomo. Jätkät, arviolta 12-15v naureskelivat. Otin sattumanvaraisesti yhtä niistä kurkusta, käänsin sitten pään kainalooni ja tykitin pari kertaa vitosta naamaan. Eivät polttaneet enää kukaan. Sanoin lähtiäisiksi että jos kerrotte kellekään niin tulen ja teen jotain perheillenne. Kovaa kovaa vastaan sanois Kake Rand Elin myös.

Vierailija
9/9 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuoret oppii kun ojentaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi