Kampaajan vaihto saman kampaamon sisällä ahdistaa
Muutin joku aika sitten tähän kaupunkiin ja menin suosittuun kampaamoon ottamaan värin ja leikkauksen. Tulos oli ihan hyvä, kampaaja mukava ja eritysesti yhteistä juttua riitti. Päätin mennä seuraavallakin kerralla samalle ja sen jälkeisellä, ja tulos oli ihan ok, mutta muilla siellä olleilla hiukset näyttivät taas vähän paremmille. Tästä oppineena varasin eiliselle ajan toiselle saman paikan kampaajalle (mahtavat hiukset tuli muuten!) ja oli todella kiusallista nähdä tämä alkuperäinen siellä, koska oltiin jo aika hyvin tutustuttu. Nyt en enää tiedä kehtaanko takaisin, kun tuntuu että olen pettänyt ja loukannut, vaikken tietysti mitenkään ole sitoutunut yhteen.
Kommentit (7)
Senkin s*ka!! Sun täytyy nyt korvata sille vakiokampaajalle ostamalla sille joku kallis ja kiva lomalahja!! Skumppaa, kukkia, lahjakortti hierojalle, käyt siivoo sen asunnon, viet sen koiran lenkille, hoidat sen koiraa sen lomareissun ajan! Kastelet sen kukat. Haet postin jne. Arvaa vaan onko sen mieli nyt pahoitettu!
Tuossa asiassa paras kampaaja voittaa. Kaveriasiat erikseen.
Eivätköhän kampaajat ole tuohon tottuneet =D. Minua taas ahdistaa se, että ns. vakikampaajani perui ajan ja vaihtoi sen uudelle kampaajalle. Tulos ei todellakaan ollut odotettu, vaikka tummuusasteen piti olla sama. Viimeistelynä oli litrakaupalla aineita ja kuin lehmän nuolema letti. Vähänkö otti aivoon, juhlatkin oli tulossa. Kolme vuotta pitää varmaan kasvatella tätä liian tummaa väriä pois. En kyllä mene enää sille entisellekään, kun tuon tempun teki. Taas pitää etsiä uutta kampaajaa.
Hyvästä kampaajasta kannattaa kyllä pitää kiinni, sen verran tyyristä hommaa on. En mene kampaamoon kaveeraamaan kampaajan kanssa vaan hakemaan mahdollisimman parasta lopputulosta.
Kiitos tsempistä! On kyllä ihanat hiukset nyt, mutta minkäs teet kun on vähän miellyttäjäluonne eikä halua loukata ketään. Onkohan linjoilla kampaajia jotka pystyisivät kommentoida tätä omasta näkökulmastaan?
Ihan symppistä että ajattelet muidenkin tunteita noin. Minä tykkään tyylistäsi paljon. Mutta voithan ihan kivasti huikata sille kampaajalle, että kokeilet kuitenkin toistakin. Vaikka ettet uraudu teet aina tällaista.:)
En saanut kerran aikaa vakiokampaajalleni, hän oli lomalla.
Sanoin että sit joku muu, ihan sama kuka.
No, siellä oli yksi rySchykkä. Sitä tarjottiin, sanoin että okei jos se puhuu kunnolla suomea.
Muutaman tunnin päästä ryshykkä soitti mulle ja tivasi, olinko halunnut NIMENOMAAN juuri hänet. Kun sanoin miten asia oli, hän kieltäytyi ottamasta mua vastaan. Hän on kuulemma niin suosittu että hänelle on monen kuukauden jonot 😆😆😆😆😆.
:D Ymmärrän. Mutta elämä on, se nyt vaan menee niin että kivat hiukset menee jonkun suht randomkampaajan tunteiden edelle. Minkäs teet.