Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jossain asunnoissa on makuuhuoneen ovi?

Vierailija
07.06.2023 |

Miksi kukaan haluaisi laittaa oven kiinni?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti sitä.

Meillä sen saa jopa lukkoon. Kaikki kun eivät asu yksin.

Vierailija
2/44 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei kissa pääse tekemään minun varpaisiin kohdistuvia yöllisiä yllätyshyökkäyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän kiinni kun olen yksin, tykkään vaan omasta rauhasta.

Vierailija
4/44 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla yksinkin kiinni. Makkarissa pimennysverhot ja ovi estää muun valon pääsyn makkariin.

Vierailija
5/44 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään että makuuhuoneessa on viileämpää, kuin muualla, ovi auttaa tähän.

Vierailija
6/44 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aamulla työpäivä ja menin jo sänkyyn. Pistin oven perässä kiinni ettei muiden äänet häiritsisi.

Vierailija
7/44 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asunnossa asuu yli 1 ihmistä ja joskus on tilanteita, että toinen on hereillä toisen nukkuessa. Esim herätys töihin aamulla puoli tuntia aikaisemmin.

Vierailija
8/44 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että voi tehdä rauhassa lisää lapsia.

Vierailija
9/44 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä muista äkkiseltään olleeni sellaisessa asunnossa, jossa makuuhuoneeseen ei olisi ovea. Jollei tähän sitten lasketa yksiöitäkin.

Vierailija
10/44 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi rauhassa?

Vierailija
11/44 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi rauhassa?

Kun vieressä sängyn reunalla tuijottaa ja läähättää yksi nelijalkainen... Saattaa myös hypätä sänkyyn, jos pääse makkariin. Ovella pidetään tämä lapsi toisessa huoneessa. Eri

Vierailija
12/44 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on paras keksintö ikinä. On hyvä saada ovi kiinni, varsinkin kerrostalossa hyvä olla eri osiot ja äänisuojat. Mutta ovi ei saa olla jumittuvaa mallia, pitäisi olla kai sorkkarauta jne. 

Vierailija
13/44 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yksin, mutta pimennysverhoista ei ole apua jos valo tulvii muista ikkunoista. Pimeämpinä vuodenaikoina pidän ovea auki ellei ole yöpyviä vieraita.

Vierailija
14/44 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperheessä on mukavampi harjoittaa haureutta, kun saa oven kiinni ja lukkoon.

Vierailija
15/44 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsiperheessä on mukavampi harjoittaa haureutta, kun saa oven kiinni ja lukkoon.

Seksi ei ole haureutta, mikäli harrastaa sitä avioliitossa.

Vierailija
16/44 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on verho jokaisen huoneen "ovena". Toimii ihan kivasti, mutta eihän se ääniä estä. Vaikka ei nää tän päivän ovetkaan kyllä taida estää, kun just sen valon pääsyn huoneeseen. Meillä käy paljon kavereita kylässä ja on kiva vetää verho eteen, jos ei jaksa esim. pedata sänkyä.

Vierailija
17/44 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että samasta syystä kuin on vessoissakin ovet. Muiden ei tarvitse katsoa ällöjä toimintoja, kuunnella ähinää ja puhinaa, eikä haistella pahoja hajuja.

Vierailija
18/44 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan vanhassa talossa ja meillä on kaikkien huoneiden välillä ovet ja niissä on myöskin lukot. Ovilla suljetaan ylimääräinen porukka esim lemmikkieläimet, lapset ja vieraat ulkopuolelle.

Vierailija
19/44 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estää rappukäytävän ääniä kantautumasta makkariin, samoin valo ja jääkaapin äänet yms.

Vierailija
20/44 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on paras keksintö ikinä. On hyvä saada ovi kiinni, varsinkin kerrostalossa hyvä olla eri osiot ja äänisuojat. Mutta ovi ei saa olla jumittuvaa mallia, pitäisi olla kai sorkkarauta jne. 

Minulla on makuuhuoneessa stereot, joita kuuntelen pitkittäissuuntaisesti olevasta sängystä. Laittamalla makuuhuoneen oven kiinni haluan vaimentaa musiikin kuulumista huoneen ulkopuolelle muiden akustisten keinojen kuten seinävaatteen, isojen tyynyjen, levyhyllyn, verhojen ja paksun maton avulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi