Kannattaako jatkaa jos seksi on täydellistä mutta suhteella ei ole muuten tulevaisuutta?
Olen nyt vuoden roikkunut suhteessa, joka on kaikin puolin tuhoontuomittu. Mies on määräilevä, mustasukkainen, muita vilkuileva ja kaikin puolin ei minun tyyppiä. Tiedän että arki ei meillä ikinä toimisi kun olen itsekin voimakastahtoinen.
Mutta tuntuu että rakastutaan vaan lisää ja emme saa toisistamme tarpeeksemme fyysisesti. Mitä ihmettä nyt teen?
Kommentit (12)
Itellä vähän sama tilanne. Seksi on hyvää, todella hyvää. Yksi syy miksi olen jäänyt.
Kaikkea ei voi saada. Riittääkö vain hyvä seksi loppuelämäksi? Kyllä se joillekin voi riittää.
Olin tuollaisessa on-off suhteessa 6 vuotta. Ei olisi kannattanut. Eikä se seksikään loppuvaiheessa niin hyvää enää ollut, parhaat muistot saat, jos lähdet nyt.
Seksi ei kanna suhdetta kovin pitkälle. Hyväkään. Ensimmäiset vastoinkäymiset ja se on siinä.
Kyse on nyt vain siitä, haluatko nyt panna koko ajan vai haluatko mahdollisuuden löytää joku toinen. Ja sinä aikana olla ilman.
Seksi luo ne hormonit, jotka kiinnittävät sinua väärään ihmiseen. Se jatkuva paneminen on biologinen este, että voisit aidosti huomata jonkun toisen ja kiinnostua hänestä.
Mutta tässä jos missä käy toteen se, että niin makaat kuin petaat.
Määräilevän ja mustasukkaisen kanssa en lähtisi minkäänlaiseen suhteeseen, vaikka taikoisi minulle tuhat orgasmia.
Pistäpä paperille plussat ja miinukset. Jos plussapuolelle jää pelkkä seksi, voit tehdä siitä johtopäätökset, onko mies parisuhdeainesta vai ei.
Minä en jatkaisi. - En muutenkaan halua ihmissuhteilatni mitään epämääräsiä viritelmiä ja säätöjä saati, että olisin valmis suhteeseen, jossa toinen kuvittelisi voivansa yskipuolsiesti määrätä. - Ja kun irrottautuu tällaisista "viritelmistä" on vapaa ja avoimempi kohtaamaan ja löytämään hänet, jonka kanssa ei tarvitse rakennella epämääräisiä viritelmiä. - Minulla hieman muutenkin vaikeuksia ymmärtää ihmsisä, jotka ovat suhteeseen sellaisten kanssa, jotka ovat kaikin puolin vastoin sitä, mitä pitää ns. oman tyyppsienä kumppanina. - Ketä te näillä suhteillanne yritätte miellyttää, jollei nämä "kumppaninne" edes lähtkohtaisesti miellytä teitä itseänne.
Sinkkumies
Teidän seksi on ihan tavallista. Muu suhteenne on vain niin totaalista roskaa, että seksi ainoana vähänkin inhimillisenä toimintana välillänne saa ylikorotuneen roolin. Tuo on vain yksi versio murustelusta, kun kaikki muu on aivan hirveää suhteessa niin se päivä kun ei ole aivan hirveää tuntuu aivan ihmeelliselle luksukselle, vaikka siinä ei ole mitään erikoista.
Sehän riippuu siitä, mitä muuten elämältä haluatte! Jos kumpikaan ei kaipaa romanttista rakkautta tai esim. lapsia, niin miksi ette voisi jatkaa suhdetta ihan paneskelupohjalla.
Mustasukkaisuus voi tietysti olla vähän hankala asia siinäkin tapauksessa.
On aika pohdiskella ja vakavasti. Onko seksi niin hyvää että kannattaa roikkua vai ei? Teet asiasta oman päätöksen. Jääminen voi myöhemmin kaduttaa kun suhteen epäkohdat painaa päälle. Jos lähdet niin voit säästyä monelta pahalta mutta varmasti kirpaisee aluksi. Vain sinä voit tehdä lopullisen päätöksen. Minusta tuntuu että tiedät jo mitä haluat tehdä mutta tarvitset rohkaisua.
Mietippä sitä.