Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko oikeasti alkaneet ottamaan töistä esim vessapaperia?

Vierailija
07.06.2023 |

Työkaverini on käynyt syksystä saakka aamuisin työpaikan suihkussa vedensäästötarkoituksessa. Ennen ei käynyt.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiin alas en ole vajonnut..

Haloo??!!

Vierailija
2/13 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Varastan toimistolta myös kyniä, teippiä, silmälasien puhdistusliinoja, post it -noteja ja nyt WC-paperia. M28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettäs kehtaatte

Vierailija
4/13 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 5 rullaa ja pari käsipyyhepakettia otan viikossa.

Lisäksi otan muutaman kahvipaketin ja suodattimia.

Vierailija
5/13 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hyvä että muistutit. Vessapaperia pitää muistaa ottaa. Huonoa palkkaa pitää kompensoida. 

Vierailija
6/13 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole töissä, joten en voi ottaa. Joten otan sitten noista julkisista paikoista, joissa käyn. Varmuudeksi enemmän kuin menee hetkessä ja mulla onkin iso varasto jemmassa. Tullut muuten lisättyä liikuntaa, kun kuljen noissa paikoissa kävellen ja matkaa kertyy yli 7km päivässä, joten on tästä muutakin hyötyä.

Vierailija
7/13 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun muistutit

Vierailija
8/13 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä otan wc-paperia töistä, jo pitkään olen sitä tehnyt. Hyvä idea muuten noi käsipyyhepaperit, niitä en ole tajunnut ottaa, mutta alan ottaa niitäkin. 

Olen ottanut myös kyniä, post-it-lappuja, tulostuspaperia, vihkoja ja kun hajotin yhden kalliin astian kotona, lainasin töistä sellaista hyvää all purpose-pikaliimaa, otin tuubin mukaan, korjasin astian ja vein tuubin takaisin. Ei tarvinnut ostaa, kun nuo liimat on aika kalliita. Kaikkea siis tulee otettua ja lainattua töistä. Normimeininki. Ei sitä kukaan silmällä pidä.

Vierailija
9/13 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä voi ladata sähköauton ilmaiseksi.

Vierailija
10/13 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta pyrin ajoittamaan ulostamisen arkipäivisin työajalle.

Vierailija
11/13 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hitossa. Meille tilataan kaikista huonointa ja halvinta veskipaperia, sitä en kotiin veisi edes luvan kanssa.

Vierailija
12/13 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvit, wc-paperi ja auton öljyt olen ottanut töistä jo monta vuotta putkeen, pitää olla oikeasti tyhmä jos jättää tämmöiset edut käyttämättä.

Vierailija
13/13 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siivousalalla ja voisin varastaa vaikka kuinka paljon vessapaperia mutta on niin huonolaatuista että mielummin ostan vähän laadukkaampaa,niin köyhä en ole

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän