Jäisittekö työpaikkaan, missä
olisi osa kateellisia ihmisiä, mutta myös mukavia olisi? Joutuisit työskentelemään molempien kanssa.
Ja jäisitkö työpaikkaan, missä ylemmät hlöt suosii miehiä, näkyvästi, esim. talossa aloittaa samaan aikaan mies kesätyöntekijä, ja vakituinen nainen, ja ainoastaan kesätyöntekijä saisi perehdytyksen ja hänet toivotettaisiin tervetulleiksi ja hänestä oltaisiin kiinnostuneita, mutta naiselle ei puhuttaisi oikein mitään, korkeintaan moikattaisiin takaisin??
Kommentit (8)
En ole töissä missä muutenkaan mulkeroita johtoportaassa. Hyvin olen leivän syrjässä kiinni pysynyt vaikka välillä vaihtanutkin työpaikkaa.
Meillä on tuollaista. Onneksi voin pysytellä sivussa. Ikävä kyllä ne on meillä nimenomaan naiset, päällikkö ja esimies jotka tätä harrastaa. Osastolla on 25 naista ja 5 miestä. Jokainen noista miehistä on ylennetty, tai heitä on yritetty näiden naisten puolesta saada esimiehiksi.
Naiset ei voi elää ilman huomiota.
Nainen: tee työsi ja mene kotiin. Piste.
Painaaki kaikkien arvostukset muka yhtä paljon? Jos perustuvat johonkin oman pään roskaan, niin ketä kiinnostaa.
Siis missä niitä ahdistuneita on, tähän kysymykseesi et itsekään vastannut. Vai tarkoititko pronominia joka - jossa?
En jäisi, enkä jäänyt. Kannattaa etsiä työpaikka, jossa nainenkin saa arvostusta siinä kuin mies, sellaisiakin on. Onneksi minä olen nyt sellaisessa. Kyllä sen eron huomaa. Jo oma stressitaso laskee ja aloitekyky paranee, kun ei koko sarjan tarvitset todistella kyvykkyyttään ihmisille, jotka lähtökohtaisesti eivät arvosta naisia niin korkealle kuin miehiä.